Snicker94

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

bb internet blox kan niet aangezet worden wegens foutmelding, keer op keer?

Hallo
 
Hoop dat jullie me kunnen helpen. 
Ik heb een bb met gratis internet tot 1 juli.
Dat is nu afgelopen en heb mijn btg opgewaardeerd in de hoop dat daar 12,50 wordt afgehouden voor bb internet. Dat is nog steeds niet gebeurd dus ik kan niet meer pingen of internetten. Als ik probeer aan te melden opnieuw, voor bb internet krijg ik sms terug met "technische storing" dat duurt nu al een paar dagen. Als ik probeer aan te melden via internet krijg ik: 
 er is een onbekende fout opgetreden. Gelieve op een later tijdstip nogmaals te proberen...
 
Dat duurt nu al een aantal dagen en ik kan dus nog steeds geen gebruik maken van ping internet en mail. 
Kunnen jullie mij vertellen hoe dit zo snel mogelijk opgelost kan worden? 
 
 
8 Reacties 8
Carla-Mylo

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb hetzelfde probleem. Kan nu ook alleen maar mijn beltegoed direct opmaken door veel te smsen i.p.v. te pingen. Beetje jammer allemaal. Precies als er een actie is waarbij je na 30 euro opwaarderen, je 12,50 voor de blox terug krijgt.
 
Kan hier iets aan gedaan worden?
sammy_12

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
so ik dacht dat ik even de enige was met dat probleem, aangezien ik er verder niets over kan lezen op het internet.
Dat probleem  deed zich ook bij mij voor, ik ben toen naar een vodafone fililaal geweest. daar hebben ze er voor gezorgd dat ik me toch nog kon aanmelden voor die blox. uiteindelijk heb ik er niks aan gehad behalve dat er voor niks 12,50 vanaf is geschreven.
ik heb nu wel gewoon internet van vodafone, maar er is een storing bij Blackberry zelf waar vodafone niks aan kan doen.
dit duurt nu al bijna een week en ik word er langzamerhand echt gek van.
( als dit probleem zich nog dagenlang voordoet, dan stap ik maar over naar t-mobile!
 
gr. Samira
Marjolein

Liefhebber
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Hoi allemaal!

Helaas is het al een tijdje still rondom dit topic en vroeg ik me af of jullie hier nog steeds last van hebben. Er is namelijk een storing geweest rondom het activeren van de Blackberry prepaid, maar deze is opgelost.

Nu vraag ik me af of jullie hier nog steeds problemen mee hebben. Mochten jullie nog steeds geen gebruik kunnen maken van deze diensten, wil ik jullie verzoeken het volgende te doen: Een sms sturen naar 4000 met de tekst: Blackberry aan

Hopelijk kunnen jullie dan weer gebruik maken van de BlackBerry diensten zoals jullie dat gewent zijn!

Met vriendelijke groet,
Marjolein
Vodafone Forum Team
amanszx

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
hoi.
 
ik heb ook een probleem met mijn bb internet blox.
Ik heb het vandaag aan gemeld er voor, maar hij doet het niet.
het geld is er wel afgehaald maar ik kan niet internetten of iets.
wat kan je hier aan doen ?
RoyV

Gedreven Raadgever
  • 449Posts
  • 9Oplossingen
  • 15Likes
hey Amanszx,

Welkom op het forum!

Heb je daarnaast wel een bevestiging gekregen per sms dat de bundel is aangesloten?

Met Vriendelijke Groet,
Roy
Vodafone Forum Team
SUIKERSPINN_

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb een vraag en ik hoop echt dat jullie me kunnen helpen. Ik heb een abbonement Bel+Sms, nu ga ik een losse blackberry kopen. Kan ik daar mijn simkaart indoen? en wat voor BloX kan ik het beste gebruiken als ik internet op mijn bb wil? 
bidanobo45

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
 
Hallo
 
Mijn bb blox is al automatishe aangezet bij mijn aankoop van bb een maand geleden, er zou een aanbieding van 6 maanden gratis internet zijn. nu krijg ik alleen maarfoutmelding als ik wil internetten. ik heb het op gewaardeerd maar ik blijf probleem krijgen.
RoyV

Gedreven Raadgever
  • 449Posts
  • 9Oplossingen
  • 15Likes
Hallo,

De bb prepaid actie is dan ook sinds 1 juli 2011 afgelopen je dient in dit geval een sms te sturen met de tekst: blackberry aan naar het nummer 4000. Dit kun je ook via My vodafone aansluiten


Als je een losse blackberry koopt zorg er dan voor dat deze simlock vrij is en dat je voor de internet verbinding de blackberry internet services aansluit zie: http://forum.vodafone.nl/t5/BlackBerry-toestellen/Uitleg-Blackberry/td-p/3589

Met Vriendelijke Groet,
Roy
Vodafone Forum Team
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic