steffie20

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

bb 9700 valt steeds uit.

Hallo,
 
Heb een BB 9700 die steeds uitvalt als ik op internet ga, of wil pingen.. Van alles geprobeert en ten einde raad een bb 8520 gekocht om abbonnement tot sept. 2012 vol te maken. Valt deze ook steeds uit. Ik denk dat het toch aan de somkaart ligt. Kan ik een nieuwe simkaart ontvangen?
 
Gr.
 
Stephanie.
2 Reacties 2
Blizz

Gedreven Liefhebber
  • 73Posts
  • 3Oplossingen
  • 2Likes
Hey Stephanie!
 
Welkom op het forum 😄 !! Mmm je probleem lijk me niet echt iets van een simkaart, je geef aan dat je 9700 steeds uitvalt als je iets wil opstarten (Intenret, ping est est). Ik denk dat er eerder iets mis is met je toestel 😮 Heb je al geprobeerd via Blackberry Desktop Manager een update te doen?
 
Grz
 
Blizz
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
steffie20 schreef:
Hallo,
 
Heb een BB 9700 die steeds uitvalt als ik op internet ga, of wil pingen.. Van alles geprobeert en ten einde raad een bb 8520 gekocht om abbonnement tot sept. 2012 vol te maken. Valt deze ook steeds uit. Ik denk dat het toch aan de somkaart ligt. Kan ik een nieuwe simkaart ontvangen?
 
Gr.
 
Stephanie.
 
Hallo Stephnaie en welkom op het forum.
 
Lastig probleem dat je hebt en er lijkt inderdaad toch iets meer dan een standaard probleem bij je te spelen, aangezien het niet alleen bij je 9700 gebeurd, maar ook bij de nieuwe 8520.
 
Het zou wel enorm toevallig zijn wanneer jij de bezitster bent van 2 defecte BB's, ik zou er persoonlijk dus niet 1-2-3 van uit gaan dat het aan jouw eigen toestel ligt.
 
Mijn advies is om even naar een Vodafone Winkel met Smartphone Crew te gaan en die mensen er naar te laten kijken. Mocht er inderdaad een probleem met je SIM zijn, dan kunnen zij hem direct voor je omwisselen, tevens kunnen zij op zoek gaan voor je naar de werkelijke oorzaak van het probleem, of indien nodig je toestel aanbieden voor reparatie.
 
Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt over de oorzaak en dan een nog snellere oplossing 😉
 
Succes.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic