misscow

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik heb een bb 8520 het probleem is dat ik met niemand gegevens uit kan wisselen via bluetooth.
kan iemand mij helpen?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
riverman

Gedreven Liefhebber
  • 33Posts
  • 2Oplossingen
  • 13Likes
Hey misscow, via bluetooth bestanden ontvangen werkt bij blackberry net even iets anders. Alleen je BT aanzetten is niet voldoende. Wat je moet doen: 1. Zet je bluetooth aan (duh) 2. Zorg dat je toestel "vindbaar" is voor andere toestellen 3. Ga in je menu naar de map Media 4. Druk op de BlackBerry toets en kies Ontvangen via Bluetooth 5. Je kunt nu vanaf het andere toestel het bestand versturen! Hoop dat dit je probleem oplost! Grtz, R.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Aaron

Gedreven Meedenker
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,
Om BT te kunnen gebruiken op een Blackberry moet je eerst een koppeling tot stand brengen in het BT menu. Vervolgens is het mogelijk bestanden of dergelijke te kunnen verzenden naar een ander.
misscow
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
kan hun vinden en hun mij maar ze kunnen dus niks naar mij versturen
Aaron

Gedreven Meedenker
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Er bestaan BT problemen waar je wel kan zoeken en vinden, maar niets kan ontvangen.
Zelf heb ik een paar gevallen gezien bij Blackberry.
Sommige werden opgelost door een toestel update te doen via de computer.
Andere gevallen moest het toestel ter reparatie worden aangeboden.

Controleer wel of je alle stappen goed door gaat.
Zo ja, kan je je altijd wenden tot de verkoper van het toestel.
Deze kan vast en zeker samen met jou naar het toestel kijken en controleren. Mocht er iets mis zijn, dan word het toestel opgestuurd ter reparatie. Meeste gevallen kosteloos.
riverman

Gedreven Liefhebber
  • 33Posts
  • 2Oplossingen
  • 13Likes
Hey misscow, via bluetooth bestanden ontvangen werkt bij blackberry net even iets anders. Alleen je BT aanzetten is niet voldoende. Wat je moet doen: 1. Zet je bluetooth aan (duh) 2. Zorg dat je toestel "vindbaar" is voor andere toestellen 3. Ga in je menu naar de map Media 4. Druk op de BlackBerry toets en kies Ontvangen via Bluetooth 5. Je kunt nu vanaf het andere toestel het bestand versturen! Hoop dat dit je probleem oplost! Grtz, R.
misscow
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
bedankt riverman.
dit was het haha ja heb hem net een week vandaar.
maar nogmaals bedankt voor de goede oplossing.
groetjes misscow
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic