Colinoo

Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

automatische incasso aanzetten

Zojuist wordt er voor de 2e maand aan mij gevraagd een 'eenmalig bedrag' van 4,57 te betalen. Erachter gekomen dat dit 'administratie kosten' zijn omdat ik geen automatische incasso heb. Zie alleen hoe ik dit kan stopzetten, maar heb dit helemaal nooit gehad.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Colinoo
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Ja excuses voor het niet reageren, heb het gefixt.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Colinoo,

Welkom op de community! Heb je hiervoor wel een automatische incasso bij ons gehad? Mocht je willen dat ik de automatische incasso voor je instel, dan hoor ik het graag. Je mag mij de volgende gegevens sturen via een privébericht: voor- en achternaam, adres, postcode, geboortedatum, mobiel nummer en het volledige IBAN (bankrekeningnummer). Zodra ik het ingevuld heb, ga je een brief ontvangen over de automatische incasso. Deze dien je in te vullen en terug te sturen naar ons. Vervolgens zal het verwerkt worden en gaat het voortaan via automatische incasso. 
Je mag dit ook via My Vodafone instellen. Ik hoor graag van je! 

Een privébericht stuur je door te klikken op mijn naam en dan mag je klikken op verstuur een bericht. 

 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ik heb helaas geen bericht mogen ontvangen. Heb je inmiddels de automatische incasso ingesteld? Mocht er binnenkort geen reactie komen, dan zal ik het topic sluiten @Colinoo 

Colinoo
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Ja excuses voor het niet reageren, heb het gefixt.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ah, super om te horen! Mocht je nog vragen hebben, dan horen we het graag! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic