Mirandavermeer

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

authsmtp.vodafone.nl is onjuist

Beste klantenservice,

Na het verlengen van mijn abonnement werkt de uitgaande mail niet meer. ik krijg de melding authsmtp.vodafone.nl is onjuist. Instellingen zijn exact het zelfde als bij mijn vorige abonnement, ik heb ook geen vodafone gebruikersnaam, behalve de mail06....  Het lijkt wel of de telefoon de kaart van de telefoon niet herkent, ook de extra datakaart op de ipad werkt niet.

hoop dat u mij kan helpen.

Met vriendelijke groet,
Miranda Coops
1 Reactie 1
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Mirandavermeer schreef:
Beste klantenservice,

Na het verlengen van mijn abonnement werkt de uitgaande mail niet meer. ik krijg de melding authsmtp.vodafone.nl is onjuist. Instellingen zijn exact het zelfde als bij mijn vorige abonnement, ik heb ook geen vodafone gebruikersnaam, behalve de mail06.... Het lijkt wel of de telefoon de kaart van de telefoon niet herkent, ook de extra datakaart op de ipad werkt niet.

hoop dat u mij kan helpen.

Met vriendelijke groet,
Miranda Coops
Hi Miranda,

Wat heb je op dit moment ingevuld bij "gebruikersnaam"?. De gebruikersnaam en het wachtwoord moeten namelijk gelijk zijn aan de informatie waarmee je inlogt in My Vodafone. Heb je dat eens geprobeerd? Probeer ook eens de volgende uitgaande server: sendmail.vodafone.nl.

Laat je me even weten of dit geholpen heeft?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic