jeromusic

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

apple music family

 

Ik had bij Apple Music een family- abbonement .

Kan dat ook bij Vodafone ?

Mijn vrouw zit ook bij Vodafone , heeft zij dan ook Apple Music ?

Of moeten mij familie-leden allemaal een eigen Apple Music abonnement nu aanvragen ?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hi @jeromusic 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Vodafone heeft alleen afzonderlijke Apple Music abonnementen. Wil je een familie Apple Music account dan zal je dit zelf bij Apple moeten regelen. 

Meer info voor het aanmaken over Apple Music gezinsabonnement: 
https://www.iculture.nl/gids/apple-music-gezinsabonnement-afsluiten/

Als je vrouw ook zelf een toestel heeft gekocht dan kan ze zelf een account aanmaken en dat is voor elk gezinslid afzonderlijk het geval. 

Bekijk in context

8 Reacties 8
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hi @jeromusic 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Vodafone heeft alleen afzonderlijke Apple Music abonnementen. Wil je een familie Apple Music account dan zal je dit zelf bij Apple moeten regelen. 

Meer info voor het aanmaken over Apple Music gezinsabonnement: 
https://www.iculture.nl/gids/apple-music-gezinsabonnement-afsluiten/

Als je vrouw ook zelf een toestel heeft gekocht dan kan ze zelf een account aanmaken en dat is voor elk gezinslid afzonderlijk het geval. 

jeromusic
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik vind het wel beetje vreemd als je 4 gezinsleden hebt met Vodafone

dat de anderen niet dezelfde voordelen hebben.

Vodafone zegt dat wel te doen .  Wat gaat er dan mis ?

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hebben deze nu een nieuwe telefoon gekocht en abonnement afgesloten? En wat bedoel je met deze zin? Leg eens iets meer uit wat je dan verwacht te krijgen. 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Vodafone schrijft: Iedere klant die vanaf 3 december een Red of Red Together abonnement koopt, óf verlengd, krijgt 6 maanden gratis Apple Music cadeau. Dit geldt voor zowel Sim Only als in combinatie met toestel. Je krijgt het individuele Apple Music account


Als het hele gezin vanaf 3 december allemaal hun abonnement hebben verlengd, of gekocht, dan krijgen die allemaal Apple Music. Maar heeft maar 1 iemand deze, dan krijg je ook maar 1x deze gratis dienst voor 1 06 nummer. 

Meer informatie over de voorwaarden van de acties lees je hier.

jeromusic
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik snap het toch niet helemaal :

Hoe werkt dat Red Together ?

Dat je met de hele familie 1 bundel koopt die je met elkaar kan delen  ?

Mijn vrouw heeft nu een Vodafone abonnement maar een eigen klantnummer

Da’s eigenlijk niet handig ?

Aan de andere kant met 1 klantnummer krijg je maar 1 apple music abonnement.

Bij iTunes krijg je een family Apple Music abonnement voor 15€ . Dat lijkt mij voordeliger

tenzij het Apple Music Bij Vodafone goedkoper is ?!

Graag reactie

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @jeromusic 
Je haalt nu 2 dingen door elkaar. Red Together kan je aanschaffen en ook een Red Together Extra. Dit zijn allemaal eigen abonnementen met een eigen 06 nummer. Dus je kan dan gewoon een eigen Apple Music aanvragen, als je dit wil doen bij Vodafone. Wil je een familie Apple Music abonnement, dan moet je deze, ter alle tijden, afnemen bij Apple want deze heeft Vodafone niet. En dat staat allemaal los van elkaar! 

Elk Red Together (Extra) kent zijn eigen abonnement 06 nummer, en ook op eigen naam. Echter, het klantnummer moet wel gelijk zijn aan die van de hoofd gebruiker, die van Red Together. 

Die gratis Apple Music, voor 6 maanden, is geldig per 06 nummer en niet per klantnummer. Het is maar 6 maanden gratis, daarna ga je ervoor betalen, per persoon. Wil je echt de familie Apple Music, of heb je die al, dan moet je die gewoon lekker bij Apple behouden. Nogmaals, Vodafone kent geen familie Apple Music en als je die al hebt bij Apple dan gaat dit via je Apple ID. Wil je allemaal een eigen account, dan kan je bij Vodafone deze afnemen en dit gaat via je 06 nummer. 


Heb je al een Vodafone abonnement?
Je kunt Red Together alleen activeren als de Red Together en Red Together Extra abonnementen onder één contract of klantnummer vallen. Dat betekent dat je mogelijk een contract moet overdragen. Zie hier hoe dat werkt. Ze raden je aan om daarna contact op te nemen met de klantenservice. Vodafone helpt je met het omzetten van de contracten naar een Red Together en Red Together Extra. Dit betekent dat de eventueel aanwezige Ziggo korting op één van de abonnementen komt te vervallen. Wel in ruil voor heel veel data.

Klantenservice: 0800 - 020 00 56
Openingstijden: Ma t/m vr 08.00 - 20.00 uur.
Za 09.00 - 18.00 uur

Meer info:
https://www.vodafone.nl/together/

markbakkerlicht

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik had een family abbonnement op Apple Music maar kreeg nu deze aanbieding en ging er van uit dat er een tientje gekort werd op m’n abonnement maar nu heb ik dus een individueel abonnement en mijn kinderen kunnen geen Apple Music meer luisteren. Ook zijn ze al hun afspeellijsten kwijt geraakt. Ik heb geprobeerd om me weer via Apple te abonneren op het family abonnement en de extra kosten maar voor lief te nemen maar dit lukt niet. Hebben jullie een oplossing?

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @markbakkerlicht 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Dan moet ik je teleurstellen en jammer dat je er vanuit was gegaan dat je dan gekort zou worden. Dat staat nergens in de informatie die Vodafone heeft geschreven over de 6 maanden Apple Music. Sterker nog, het is een individuele aanvraag, per nummer, dus het family gevoel zit er niet in. 

Let op: beëindig je de actie zelf binnen de actietermijn? Dan stopt Apple Music op het einde van de volledige actieperiode. Deze informatie staat geschreven en dus begrijpelijk dat je deze nu niet kan stoppen. Je kan denk ik beter even contact opnemen met Apple om te vragen of ze een oplossing voor je kunnen aanbieden. Het is hun dienst en Vodafone kan daarin niet zoveel doen. Ik zelf kan geen andere oplossing bedenken.

Succes in ieder geval!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic