monika07

Gedreven Ontdekker
  • 11Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

apparaat coderen lukt niet

Ik probeer zowel de SIII als de SIII mini te beveiligen. De SIM kaart beveiliging kon eenvoudig worden ingesteld. Maar de apparaatbeveiliging lukt niet. Wanneer je "apparaat coderen" intoetst dan krijg je een lap tekst die waarschuwd voor goed geladen batterij etc. maar wanneer je naar onder scrolled dan kan je geen "ontgrendel" wachtwoord intypen en de button "apparaat coderen" blijft donker. Hoe kan je deze apparaten beveiligen tegen gebruik na diefstal of  verlies?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
monika07
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 11Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Jawel, maar dat wil ik dus liever niet. Ik wil liefst bij het opstarten van de telefoon eenmalig een ww invoeren voor de SIM beveiliging en eenmalig voor toestelbeveiliging. Alleen nadat het toestel is uitgeschakeld en weer opnieuw wordt ingeschakeld hoef je dan de beide ww even in te geven. Natuurlijk is dat een mindere bescherming, immers bij diefstal of verlies bij ingeschakelde telefoon kan de vinder-dief direct gaan bellen. Om dat beter te beschermen is de schermbeveiling met mogelijkheiod tot vertraagde uitschakeling zoals u aangeeft.. Ik kies bij gebrek aan een andere mogelijkheid voor een combinatie van SIM ern schermbeveiliging zoasl i gesuggereerd. Dank voor de input

Bekijk in context

2 Reacties 2
LindaM

Gedreven Liefhebber
  • 320Posts
  • 50Oplossingen
  • 10Likes
Hoi monika07,

Je kunt beide toestellen met een wachtwoord beveiligen. Ga naar instellingen - vergrendelscherm - schermvergrendeling.
monika07
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 11Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Jawel, maar dat wil ik dus liever niet. Ik wil liefst bij het opstarten van de telefoon eenmalig een ww invoeren voor de SIM beveiliging en eenmalig voor toestelbeveiliging. Alleen nadat het toestel is uitgeschakeld en weer opnieuw wordt ingeschakeld hoef je dan de beide ww even in te geven. Natuurlijk is dat een mindere bescherming, immers bij diefstal of verlies bij ingeschakelde telefoon kan de vinder-dief direct gaan bellen. Om dat beter te beschermen is de schermbeveiling met mogelijkheiod tot vertraagde uitschakeling zoals u aangeeft.. Ik kies bij gebrek aan een andere mogelijkheid voor een combinatie van SIM ern schermbeveiliging zoasl i gesuggereerd. Dank voor de input
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic