thanegraaf

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

app werkt niet

Geeft aan dat ik me moet registreren.

Registratie geeft aan dat er 'oeps' is gebeurd:
Oeps… er is iets misgegaan.•Het formulier is zo snel ingevuld dat we de gegevens niet kunnen verwerken. Probeer het nog eens of neem contact op met onze klantenservice.

Klantenservice is slecht bereikbaar dus vandaar dat ik hier mijn vraag stel (na weer een registratie)

Ik wil gewoon weer mijn app gebruiken om inzicht te krijgen in mijn verbruik.
Wat moet er gebeuren om dit mogelijk te maken?
En wat hiervan moet ik zelf doen?

Alvast dank.

Gr. Tim

5 Reacties 5
Nevets86
Expert
Expert
  • 5447Posts
  • 253Oplossingen
  • 785Likes

Ik raad je aan om dan toch even met de klantenservice te bellen. Zij kunnen heel makkelijk het account inzien en eventueel opnieuw aanmaken. Tevens ook om het wachtwoord te wijzigen.
Sjoerd1

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Klantenservice niet bereikbaar, Wachtwoord dat bij registratie is gebruikt wordt niet herkend, wachtwoord vernieuwen werk niet. (oeps ... waarschijnlijk heb je te snel ingevoerd ....) Wie heeft een oplossing?
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 732Likes

Hallo , dat klinkt niet goed. Heb je inmiddels al contact gehad met onze collega's om dit op te lossen? Je kunt het eventueel ook proberen via de chat, Facebook of Twitter. Zie voor meer informatie Vodafone.nl/support
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 69Likes

Topic gesloten
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes

Topic naar archief verplaatst.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.