de my Vodafone app werkt niet op onderstaande iPhone 5s en iPad
heeft altijd prima gewerkt maar laatste half jaar niet meer.
er komt 1 sec. een wit scherm daarna weer terug naar beginscherm.
wat te doen?
Iphone 5s
ios 12.4.8
Opgelost! Ga naar oplossing.
Het zou geen probleem moeten zijn om de app op meerdere toestellen te draaien. (Spreek hier uit persoonlijke ervaring).
In dat geval is toch echt het wachtwoord 3x foutief ingevoerd.
Probeer het dadelijk nog een keer na een kwartier. Mocht dat niet werken, dan kan ik het wachtwoord aanpassen. Vul dan wel even de gegevens in je profiel aan @Papeter73
Hoi @Papeter73
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Klopt, ze weten bij Vodafone dat het niet goed gaat. Ze zijn er mee bezig en laten we hopen dat Vodafone er snel een nieuwe update voor stuurt.
Kun je de gegevens aanvullen in je profiel @Papeter73? Dan kan ik een onderzoek voor je aanmaken.
Geef even een seintje als je dat gedaan hebt.
Zojuist heb ik van andere gebruikers te horen gekregen dat het verwijderen van de app en daarna opnieuw installeren de oplossing is @Papeter73. Kun je dit ook eens proberen? Ik hoor graag van je of het werkt.
Is het misschien mogelijk dat er geen 2 iPhones tegelijk de app kunnen openen?
mijn eigen iphone7 opent de app zonder problemen.
de iphone5s herkent het wachtwoord zelfs niet! En is nu 15 minuten geblokkeerd.
een mail met ‘ instructies ‘ om het wachtwoord komt niet aan.
wat te doen?
Intussen doet alles het weer, bedankt voor de hulp!
Het zou geen probleem moeten zijn om de app op meerdere toestellen te draaien. (Spreek hier uit persoonlijke ervaring).
In dat geval is toch echt het wachtwoord 3x foutief ingevoerd.
Probeer het dadelijk nog een keer na een kwartier. Mocht dat niet werken, dan kan ik het wachtwoord aanpassen. Vul dan wel even de gegevens in je profiel aan @Papeter73
Intussen gaat de app nu goed op iphones en ipads.
bedankt voor de hulp.
Graag gedaan @Papeter73
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.