Papeter73

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

app werkt niet op iphone 5s

de my Vodafone app werkt niet op onderstaande iPhone 5s en iPad

 

heeft altijd prima gewerkt maar laatste half jaar niet meer.

er komt 1 sec. een wit scherm daarna weer terug naar beginscherm.

wat te doen?

 

Iphone 5s

ios 12.4.8

 

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Het zou geen probleem moeten zijn om de app op meerdere toestellen te draaien. (Spreek hier uit persoonlijke ervaring). 
In dat geval is toch echt het wachtwoord 3x foutief ingevoerd.

Probeer het dadelijk nog een keer na een kwartier. Mocht dat niet werken, dan kan ik het wachtwoord aanpassen. Vul dan wel even de gegevens in je profiel aan @Papeter73 

Bekijk in context

8 Reacties 8
Energieboy
Expert
Expert
  • 12304Posts
  • 3562Oplossingen
  • 3205Likes

Hoi @Papeter73 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Klopt, ze weten bij Vodafone dat het niet goed gaat. Ze zijn er mee bezig en laten we hopen dat Vodafone er snel een nieuwe update voor stuurt. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Kun je de gegevens aanvullen in je profiel @Papeter73? Dan kan ik een onderzoek voor je aanmaken.
Geef even een seintje als je dat gedaan hebt. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Zojuist heb ik van andere gebruikers te horen gekregen dat het verwijderen van de app en daarna opnieuw installeren de oplossing is @Papeter73. Kun je dit ook eens proberen? Ik hoor graag van je of het werkt.

 

Papeter73
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Is het misschien mogelijk dat er geen 2 iPhones tegelijk de app kunnen openen?
mijn eigen iphone7 opent de app zonder problemen.

de iphone5s herkent het wachtwoord zelfs niet! En is nu 15 minuten geblokkeerd. 

een mail met ‘ instructies ‘ om het wachtwoord  komt niet aan.
wat te doen?

Papeter73
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Intussen doet alles het weer, bedankt voor de hulp!

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Het zou geen probleem moeten zijn om de app op meerdere toestellen te draaien. (Spreek hier uit persoonlijke ervaring). 
In dat geval is toch echt het wachtwoord 3x foutief ingevoerd.

Probeer het dadelijk nog een keer na een kwartier. Mocht dat niet werken, dan kan ik het wachtwoord aanpassen. Vul dan wel even de gegevens in je profiel aan @Papeter73 

Papeter73
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Intussen gaat de app nu goed op iphones en ipads.

 

bedankt voor de hulp.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Graag gedaan @Papeter73 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic