janvan

Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

app werkt niet meer na samenvoegen vodafone en ziggo

Ik heb na herhaaldelijk aandringen van de app de accounts van ziggo en vodafone samengevoegd. Sindsdien werkt inloggen niet meer. Erg onduidelijk allemaal

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
janvan
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

de vodafone app werkt, geeft weer oninteressante aanbieding voor verlengen. Wat de koppeling met ziggo nu inhoudt is me onduidelijk, op telefoon werkt het op de ziggo app maar vraag ik me af wat ik er verder mee kan doen. In elk geval geen gedoe meer met wachtwoord dus dat is kennelijk opgelost.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi@janvan 
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone. 

Ik hoop toch niet dat Vodafone of Ziggo je dit heeft aangedrongen. Want uit ervaring vanuit mij zelf en van andere gebruikers, weet ik dat samenvoegen vaak problemen geeft. Probeer eens in te loggen met je Ziggo account via Mijn Ziggo of via My Vodafone. Want ze halen soms dingen wel eens door elkaar en dat is niet echt altijd handig. 

Dus even proberen met Ziggo en/of Vodafone account op de verschillende inlog pagina’s van deze providers en dan kom je er denk ik wel uit. 

Laat nog even weten of het je lukt. Mocht het niet lukken dan komt er hier een medewerker van Vodafone online en die zou je eventueel kunnen helpen. Wil je sneller antwoord en/of hulp, neem dan contact op met de klantenservice van Vodafone

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes

Wat is ondertussen de status @janvan ?

janvan
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

de vodafone app werkt, geeft weer oninteressante aanbieding voor verlengen. Wat de koppeling met ziggo nu inhoudt is me onduidelijk, op telefoon werkt het op de ziggo app maar vraag ik me af wat ik er verder mee kan doen. In elk geval geen gedoe meer met wachtwoord dus dat is kennelijk opgelost.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Fijn om te horen dat het opgelost is @janvan!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic