Timian
Ontdekker
  • 2Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

app geeft geen mb's meer aan

na de app storing heb ik geen mb's meer, heb de app ook opnieuw geïnstalleerd

1 Geaccepteerde oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 9020Reacties
  • 2893Oplossingen
  • 1941Likes
Timian wrote:

Daar geeft het aan dat ik ook 0 mb's heb, ik heb 200gb en dat kan nooit op zijn.

Oei, dat is er dus iets goed mis met het systeem.
Heb je bij je profielinstellingen je gegevens ingevuld? Dan kan een Vodafone medewerker met je mee kijken en je probleem doorgeven aan de juiste afdeling. 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 9020Reacties
  • 2893Oplossingen
  • 1941Likes

Hoi @Timian 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Dat er een app storing is geweest, of nog is, dat is natuurlijk vervelend. Maar kan je ook online in een browser kijken om te zien of het daar wel goed staat?! Dan kan Vodafone uitsluiten of het nu aan de app ligt of aan het volledige systeem 

My Vodafone via browser inloggen: https://www.vodafone.nl/account/inloggen

Timian
topicstarter
Ontdekker
  • 2Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Daar geeft het aan dat ik ook 0 mb's heb, ik heb 200gb en dat kan nooit op zijn.

Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 9020Reacties
  • 2893Oplossingen
  • 1941Likes
Timian wrote:

Daar geeft het aan dat ik ook 0 mb's heb, ik heb 200gb en dat kan nooit op zijn.

Oei, dat is er dus iets goed mis met het systeem.
Heb je bij je profielinstellingen je gegevens ingevuld? Dan kan een Vodafone medewerker met je mee kijken en je probleem doorgeven aan de juiste afdeling. 

Bekijk in context

Uitgelicht topic

iPhone 13

Apple heeft de iPhone 13 gelanceerd. Net als de 12-serie zijn het weer vier verschillende modellen: de iPhone 13, de iPhone 13 Pro, de iPhone 13 Pro Max en de iPhone 13 Mini. Praat hier mee over de ni...

Geplaatst in Tips van Vodafone