thuisarbeider

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

annulering wordt niet verwerkt

Op 14 september jl heb ik verzocht om mijn abonnement te verlengen incl. de aanschaf van een nw telefoon.
Al een aantal keren gebeld (na lange wachttijd). Uiteindelijk werd geadviseerd om de bestelling te annuleren en opnieuw te bestellen. Gevraagd de annulering te regelen maar ik zal zelf wel in de Vodafoneshop het nw abonnement regelen.
In een volgend telefoongesprek bleek dat er toch weer een bestelling was geplaatst. Nadrukkelijk gevraagd om te annulering. Dit zou binnen enkele dagen geregeld zijn.
inmiddels is het laatste gesprek al een week geleden. Als ik vraag (telefoon, Facebook) hoe de stand van zaken is krijg ik als antwoord dat deze zaak bij de backoffice ligt en moet afwachten.
Hoe lang gaat dit duren en in de tussentijd kan ik dus niet opnieuw bestellen.......
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Helaas kan ik het vanuit hier niet oplossen en zullen we moeten wachten totdat het opgelost wordt door de back office van onze afdeling verkoop. Ik hoor graag van je wanneer het opgelost is @thuisarbeider 

Bekijk in context

9 Reacties 9
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi thuisarbeider
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Jeetje zeg, dat is wel een lastig verhaal en vervelend dat je zo lang moet wachten. Ik zal vragen of Steven je kan helpen. Hij is werkzaam bij Vodafone en misschien dat hij met je mee kan kijken. Heb nog even geduld en dan komt hij vanzelf hier langs. Je kan ook bellen met de klantenservice van Vodafone. Maar daar heb je al vernomen dat het in backoffice ligt en denk dat ze niet zoveel anders meer kunnen melden. Misschien Steven ook niet, maar je kan het altijd vragen als die hier online komt 🙂
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi thuisarbeider

Dat klinkt niet goed en zeker niet als je langer moet wachten. Helaas heeft het annuleringsproces een aantal dagen nodig. Zoals mijn collega's bij Facebook hebben aangegeven, ligt het nu bij het back office. Daar zal de order geannuleerd moeten worden. Dit is helaas niet iets wat wij voor je kunnen doen. Vanuit hier heb ik helaas geen inzicht hoe lang het nog gaat duren. Mijn collega's via Facebook of aan de telefoon kunnen de status voor je nagaan. Het beste kun je hiervoor bellen met 0800-0560.

Met vriendelijke groet,

Steven
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Ja, daar was ik ook al bang voor Steven.
Maar zag je al vroeg online in m'n inbox langs komen met berichten geplaatst op de Community.
Dus ik dacht, gelijk maar even aandacht vragen, wie weet lukt het wel. Jammer, dan is het toch maar wachten.
thuisarbeider
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt @Steven en @Energieboy voor de antwoorden. Ik heb dus al een paar keer gebeld en via Facebook gereageerd.
Het verwerkingsproces kan een paar dagen duren maar zeker geen week is dan het antwoord. Verder maar afwachten omdat het in behandeling is bij de backoffice. Verder kom ik niet bij Vodafone.
In de Vodafonewinkel hoorde ik dat er een softwarefout is waarvoor nog geen oplossing is.
Ik ben nu al bijna 1 maand bezig. Blijft Vodafone de komende tijd alleen maar deze standaardantwoorden geven?
Is er geen mogelijkheid om een ander communicatiekanaal bij Vodafone aan te spreken?....
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Ik wil graag met je meekijken of ik iets kan achterhalen maar ben er bang voor. Kun je mij een privebericht sturen met het case en ordernummer?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Helaas kan ik het vanuit hier niet oplossen en zullen we moeten wachten totdat het opgelost wordt door de back office van onze afdeling verkoop. Ik hoor graag van je wanneer het opgelost is @thuisarbeider 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Is het inmiddels verholpen @thuisarbeider?

thuisarbeider
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

@Steven 

inmiddels is het geregeld. Jammer dat het zo lang duurde.

Bedankt voor de moeite

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dankjewel voor de terugkoppeling.
Fijn om te lezen dat het opgelost is @thuisarbeider 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic