Hoi
lotte.v64 Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Oei, dat is wel heel erg vervelend allemaal en begrijp dat je je vraag hier nu voorlegt.
Echter, je hebt je abonnement afgesloten bij de MediaMarkt en daar moet je dan ook eigenlijk weer naar terug om te vragen wat er nu allemaal aan de hand is en dat je nu toch een rekening hebt ontvangen van Vodafone. Dat je een rekening hebt ontvangen heeft natuurlijk niets te maken met een account activeren of zo. Je hebt een contract getekend bij MediaMarkt en dat is waar Vodafone vanuit gaat en daarom ook nu een rekening heeft toegezonden.
Mijn advies is om terug te gaan naar de MediaMarkt, daar is alles gekocht en heb je ook alles weer aan terug gegeven en dan zullen ze zich daar aan hun woord moeten houden en je dus moeten helpen. Eventueel kan je nog langs een Vodafone winkel gaan om te vragen hoe het er mee staat, al hoewel ik verwacht dat die je ook naar de MediaMarkt zal sturen. Maar ze kunnen natuurlijk wel inzien waarom je deze rekening hebt ontvangen. Wil je dit nu helemaal niet, neem dan contact op met
klantenservice van Vodafone of begin een
chat met de klantenservice. Deze kunnen in het systeem kijken en je misschien verder helpen.
Hier op de community kunnen we niet zoveel doen omdat we klanten zijn die elkaar helpen en niet in het systeem kunnen kijken. Succes in ieder geval en hou ons op de hoogte hoe het nu is afgelopen.