lotte.v64

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

annulering abonnement

Goedemiddag,

Ik heb een aantal weken geleden een nieuw abonnement met telefoon afgesloten bij Vodafone, echter was het een heel gedoe bij mediamarkt om nummerbehoud voor elkaar te krijgen. Dit terzijde houdend, wilde ik na een week vooralsnog mijn abonnement annuleren, wat nog mogelijk is binnen 14 dagen. Hierbij had ik ook nog de mogelijkheid mijn telefoon weer in te leveren, omdat ik er niet tevreden mee was. Inmiddels zijn we twee weken verder nadat ik een bezoek aan de mediamarkt heb gebracht, zij zouden het voor mij regelen met het hoofdkwartier van Vodafone. Kreeg ik gister een sms van Vodafone dat mijn rekening voor deze maand klaar staat in de app. Terwijl ik überhaupt mijn account nooit geactiveerd heb met mijn oude nummer. Hoelang gaat het nog duren voordat een abonnement geannuleerd is??

Met vriendelijke groet,

Lotte
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11836Posts
  • 3479Oplossingen
  • 3099Likes
Hoi lotte.v64
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Oei, dat is wel heel erg vervelend allemaal en begrijp dat je je vraag hier nu voorlegt.
Echter, je hebt je abonnement afgesloten bij de MediaMarkt en daar moet je dan ook eigenlijk weer naar terug om te vragen wat er nu allemaal aan de hand is en dat je nu toch een rekening hebt ontvangen van Vodafone. Dat je een rekening hebt ontvangen heeft natuurlijk niets te maken met een account activeren of zo. Je hebt een contract getekend bij MediaMarkt en dat is waar Vodafone vanuit gaat en daarom ook nu een rekening heeft toegezonden.

Mijn advies is om terug te gaan naar de MediaMarkt, daar is alles gekocht en heb je ook alles weer aan terug gegeven en dan zullen ze zich daar aan hun woord moeten houden en je dus moeten helpen. Eventueel kan je nog langs een Vodafone winkel gaan om te vragen hoe het er mee staat, al hoewel ik verwacht dat die je ook naar de MediaMarkt zal sturen. Maar ze kunnen natuurlijk wel inzien waarom je deze rekening hebt ontvangen. Wil je dit nu helemaal niet, neem dan contact op met klantenservice van Vodafone of begin een chat met de klantenservice. Deze kunnen in het systeem kijken en je misschien verder helpen.

Hier op de community kunnen we niet zoveel doen omdat we klanten zijn die elkaar helpen en niet in het systeem kunnen kijken. Succes in ieder geval en hou ons op de hoogte hoe het nu is afgelopen.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11836Posts
  • 3479Oplossingen
  • 3099Likes
Hoi lotte.v64
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Oei, dat is wel heel erg vervelend allemaal en begrijp dat je je vraag hier nu voorlegt.
Echter, je hebt je abonnement afgesloten bij de MediaMarkt en daar moet je dan ook eigenlijk weer naar terug om te vragen wat er nu allemaal aan de hand is en dat je nu toch een rekening hebt ontvangen van Vodafone. Dat je een rekening hebt ontvangen heeft natuurlijk niets te maken met een account activeren of zo. Je hebt een contract getekend bij MediaMarkt en dat is waar Vodafone vanuit gaat en daarom ook nu een rekening heeft toegezonden.

Mijn advies is om terug te gaan naar de MediaMarkt, daar is alles gekocht en heb je ook alles weer aan terug gegeven en dan zullen ze zich daar aan hun woord moeten houden en je dus moeten helpen. Eventueel kan je nog langs een Vodafone winkel gaan om te vragen hoe het er mee staat, al hoewel ik verwacht dat die je ook naar de MediaMarkt zal sturen. Maar ze kunnen natuurlijk wel inzien waarom je deze rekening hebt ontvangen. Wil je dit nu helemaal niet, neem dan contact op met klantenservice van Vodafone of begin een chat met de klantenservice. Deze kunnen in het systeem kijken en je misschien verder helpen.

Hier op de community kunnen we niet zoveel doen omdat we klanten zijn die elkaar helpen en niet in het systeem kunnen kijken. Succes in ieder geval en hou ons op de hoogte hoe het nu is afgelopen.
lotte.v64
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dat is inderdaad wel waar, het is alleen jammer dat verstand van zaken bij de mediamarkt nog wel eens kan ontbreken, maar ik zal ze nog eens bellen en hopen dat het binnen nu en volgende week voor elkaar komt.
In ieder geval bedankt voor de moeite om te reageren!
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic