mdevente

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

android 2.3.4 voor GS2 vodafone

Hallo,
 
Inmiddels is er al een tijdje de update naar android 2.3.4 beschikbaar voor de GS2. Dit zou o.a. een fix voor de batterij  bug bevatten.
Zoals elders al gezegd zijn onze telefoons helaas Vodafone branded (zonder dat dat wordt gemeld bij aankoop overigens) waardoor de update via KIES nog niet binnen komt. Weet iemand wanneer de update voor vodafone klanten beschikbaar wordt?
7 Reacties 7
zefke

Meedenker
  • 16Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Volgens de forumbaas van Samsung komt de versie over een week of drie beschikbaar.
Ik heb hier echter niet op gewacht, ben terug naar de winkel gegaan en heb er de standaard versie 2.3.3 op laten zetten en vervolgens via Kies de versie 2.3.4 opgezet.
Niks meer wachten op Vodafone want daar heb ik in het verleden ook al eens met updates van hun zitten klooien.
Het was er niet en het kwam niet.
En let wel, na verloop van een jaar krijg je van vodafone geen enkele update meer , want er zijn weer nieuwere toestellen en die verdienen opnieuw zorg. Als je via kies en samsung blijft updaten mag je er van uit gaan dat je steeds de laatste nieuwe versie hebt.
peterschilt

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Kun je die 'unbranded' rom er zo op laten zetten in de winkel? Is het ook mogelijk dit zelf te doen, met behoud van garantie en dergelijke van Vodafone natuurlijk.. 🙂 
Joeyvdworp

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
hallo mdevente,
 
ik zit eigenlijk met dezelfde vraag, ik las ook dat eht de batt. bug zou fixen, ik  hoop maar dat hij gauw via vodafone online komt,
nog wel even een vraagje:
hoe kan ik zien dat de software daadwerkelijk op vodafone komt te staan?
 
mvgr joey vd worp
Joeyvdworp

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
heb ik ook gedaan zefke maar bij mij staat versie 2.3.4 er niet tussen
aksinner

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi,
 
is het zekers te doen om de SGS2 te laten unbranden? 
 
Ik heb gisteren nog een medewerker van Vodafone aan de lijn gehad om te vragen wat "Vodafone branded" nou precies was en die zei dat het gewoon een stukje software was die het Vodafone logo liet zien bij het opstarten en voor de rest niks. 
 
Ik heb de SGS2 nog niet binnen, de bestelling is wel al geplaatst. KIjk als dat voor zoveel problemen geeft dat ie Vodafone gebranded is...............?
mdevente
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dat laatste klopt dus niet aangezien er standaard ook een zooi apps op worden gegooid die je er niet allemaal af kunt krijgen (o.a. yahoo troep)
mdevente
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Overigens zit ik momenteel netjes op 2.3.5!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic