theeke1

Meedenker
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

alweer klachten voor de zoveelste keer geen bereik

ik heb niks als klachten over het bereik werk in gilzerijen en wat denk je geen bereik kunnen mij niet bellen en een paar collega,s zijn ook bij vodafone en ook die hebben geen bereik maar dit is al de zoveelste keer dat ik klacht voor indien maar er wordt niks mee gedaan beloven wel maar niks .maar ik weet wel dat ik in januari weg ben bij Vodafone dan is mijn contract afgelopen beloven maar niks nakomen zeer slechte zaak van Vodafone.
7 Reacties 7
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi theeke1
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Als meer mensen last hebben, in dezelfde buurt, dan zou het een storing kunnen zijn en/of werkzaamheden?! Deze info kan je vinden op deze pagina: https://www.vodafone.nl/support/internet-en-dekking/dekkingskaart.shtml?coverage=true&tab=work-map

Werkt het netwerk langer dan 45 dagen niet zoals het moet? Doe de Vodafone Network check en ze helpen je verder. Bij een storing van meer dan 12 uur op je woon- of vestigingsadres kun je recht hebben op een compensatie voor de overlast. Vraag dan een vergoeding aan.
theeke1
topicstarter
Meedenker
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
theeke1 wrote:
ik heb niks als klachten over het bereik werk in gilzerijen en wat denk je geen bereik kunnen mij niet bellen en een paar collega,s zijn ook bij vodafone en ook die hebben geen bereik maar dit is al de zoveelste keer dat ik klacht voor indien maar er wordt niks mee gedaan beloven wel maar niks .maar ik weet wel dat ik in januari weg ben bij Vodafone dan is mijn contract afgelopen beloven maar niks nakomen zeer slechte zaak van Vodafone.

heb net contact gehad met vodafone en je wordt zo afgscheept krijg maar te horen dat ze me met Doe de Vodafone Network check ze praten nog niet eens over een vergoeding goed geregeld Vodafone
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Werkt het netwerk langer dan 45 dagen niet zoals het moet? Doe de Vodafone Network check en ze helpen je verder. Bij een storing van meer dan 12 uur op je woon- of vestigingsadres kun je recht hebben op een compensatie voor de overlast. Vraag dan een vergoeding aan.

De link gebruiken voor de vergoeding aanvraag.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Het moet natuurlijk wel eerst onderzocht worden wat er aan de hand is, waardoor het komt en hoe het opgelost kan worden. Daarna kan pas gekeken worden of het vergoed wordt.
Ik raad je collega's aan hetzelfde te doen.
theeke1
topicstarter
Meedenker
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Alweer onderzocht worden dat wordt de 3 keer dan dat ga ik niet meer doen ik zou nog steeds terug gebeld worden maar moeten nu nog terug bellen ik ben een beetje klaar met Vodafone januari ga ik naar een andere provider toe het bereik is gewoon slecht werk nu 4 weken in Gilzerijen daar heb ik helemaal geen bereikbaarheid en ik moet tot augustus daar werken bij dat wordt niet gebeld kunnen worden of berichten sturen. Dus Vodafone nooit meer
Gr Theo
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Ik begrijp je frustratie maar toch jammer dat je er zo over denkt. Als je een case hebt aangemaakt via de Network Check wordt sowieso contact met je opgenomen over de afwikkeling hiervan. Zoals Energieboy al aangaf, voor een vergoeding kun je dus juist die andere link gebruiken, mits je aan de voorwaarden voldoet hiervoor.
Kunnen we verder via de Community nog iets voor je betekenen? Wanneer dit niet het geval is, wordt dit topic op korte termijn gesloten.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic