yvonnepluto

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

alles in1 op reis Zwitserland

Ik heb standaard mijn alles in 1 op reis blox aan staan. Zie nu echter dat de € 2,00 per dag niet voor mijn reis in Zwitserland berekend is, maar de "gewone" verbruikskosten buitenland.
Ik wil hier een klacht over indienen, maar een gewone e-mail naar de klantenservice is niet meer mogelijk? Ik kan deze link althans nergens meer vinden?

3 Reacties 3
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Hi @yvonnepluto

Mailen naar onze klantenservice is inderdaad niet meer mogelijk. De mail-mogelijkheid is vervangen door de chat. Die is gewoon bereikbaar via de My Vodafone app of via de site.

Wel is het probleem wat onduidelijk omdat je niet alle informatie geeft. Gaat het om prepaid of een abonnement? Bij prepaid moet je de bundel namelijk elke dag opnieuw activeren. Bij een abonnement is het mogelijk dat je bundel op was en dat je daardoor kosten buiten je bundel hebt gemaakt.
yvonnepluto
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
@ Maartje
Dit betreft een abonnement. Hoe zie ik dat ik eventueel buiten mijn bundel zat? Ik krijg alleen een specificatie van de gemaakte totale kosten per item, maar geen enkele dag wordt met alleen € 2,00 voor de bundel gerekend.

Ik vind het trouwens slecht dat de klantenservice niet meer via de mail bereikbaar is. Ik ga mijn persoonlijke gegevens toch zeker niet op twitter gooien?
En daarbij worden behoorlijke kosten berekend als je gaat bellen. Verder kan ik tijdens mijn werk niet gaan chatten. E-mail is veel beter voor een persoonlijke vraag en voor werkende klanten.
Ik hoop dat de Vodafone klantenservice weer een echte klantenservice gaat worden.
RuudNL

Liefhebber
  • 650Posts
  • 17Oplossingen
  • 125Likes
Op je rekening staat er bij het eerste gebruik een A (activatie?) met daarnaast € 1,65 (ex BTW). Dit is bij het eerste gesprek/sms of data van die dag.

Daarna op volgende regels een T (tegoed) bij alles dat binnen de bundel valt.

Tenslotte bij de overige regels zie je de buitenbundel-dingen. Die tarieven kun je op de website terugvinden zodat je kunt zien of het berekende tarief klopt.

Kan het zo zijn dat je inderdaad buiten je bundel hebt gebeld/geïnternet en dat dat het is?

Ben het trouwens eens over de mogelijkheid om te mailen! Dit zou makkelijk hersteld kunnen worden zodat het bij hetzelfde team uitkomt dat ook de chats doet!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic