ivohaarlem

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

al 2 dagen storing omgeving 6104

Geachte Vodafone

Ik wil jullie doorgeven dat sinds 2 dagen om de minuut jullie netwerk wegvalt in de regio 6104.
Dit ligt niet aan mijn telefoon want bij alle andere in ons dorp die ik heb gevraagd die vodafone hebben,
hebben last dat jullie netwerk steeds wegvalt sind gister morgen.
Op de site staat dat er geen storingen zijn en dat er geen werkzaamheden zijn.

Misschien zouden jullie een monteur kunnen sturen die eens naar de mast kijkt bvd.

Met vriendelijke groet,

Ivo
7 Reacties 7
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hallo @Luttikhuis ,

Het is de bedoeling juist niet meerdere berichten te posten op het forum zo kan er ook niet worden gereageerd als er steeds en nieuw bericht erbij komt. Zou je s.v.p je berichten kunnen verwijderen die onnodig zijn en je belangrijkste gewoon op het forum houden?

Lees s.v.p ook de huisregels van het forum, dankje.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hej! @ivohaarlem ,

Zou je kunnen kijken of er storingen in je buurt aanwezig zijn, misschien dat je daarom problemen ondervindt. Anders kun je nog de Tips & Tricks voor geen bereik doornemen om te kijken of dit heeft geholpen.

Je kunt even anders het beste bellen met de klantenservice mocht je de technische dienst hiervoor nodig hebben, dan maken ze graag en case voor je aan.
ivohaarlem
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hallo Specialist,

Ik wil niet vervelend doen maar als je het goed had gelezen wist je dat ik al op de site naar de storingskaart had gekeken.
Hier zijn geen storingen te zien net zoals onderhoud werkzaamheden.

Ook ligt het niet aan mijn toestel aangezien ik meerdere mensen in ons dorp heb gevraagd of ze de zelfde probleem ervaren en dat was het geval.

Ik heb altijd goede ontvangst gehad tot gister morgen.

Dus is naar mijn inziens de zendmast in de buurd die niet goed functioneerd aangezien het netwerk steeds een wisselende signaal sterkte geeft en soms geen signaal uitzend.

Met vriendelijke groet,

Ivo

SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hoi @ivohaarlem ,

Als je toch problemen blijft houden raad ik je contact op te nemen met de klantenservice omdat via het forum het niet mogelijk is om je netwerkvraag verder in behandeling te nemen.
Laat je het ons weten of het is gelukt?
Rbommel

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ook ik ervaar die storing. Ik heb een eigen bedrijf en met d komende paasshow is deze storing heel vervelend. Ik merk dat klanten mij nu niet kunnen Bellen. Geen service of soms enkel het Duitse netwerk. Maar het Vodafone netwerk is ver te zoeken momenteel. In tegenstelling tot anders. Ik heb al jaren en jaren Vodafone en dat werkt tot nu eigenlijk heel goed. Contact met klantenservice brengt niets
Rbommel

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb vanmorgen even wat verder (dan de klantenservice) gebeld
Er blijkt wel degelijk een probleem met de mast te zijn. De storm heeft in eerste instantie een stroomstoring veroorzaakt. Die is opgelost, maar er blijkt ook nog een probleem in de mast te zitten. Hiervoor hebben ze toestemming van de eigenaar voor nodig voordat ze in de mast mogen. En daar is men op aan het wachten. Dat was de status vanmorgen ca 8:30. Hopelijk gaat het nu snel.
Vreemde is wel dat als je naar klantenservice belt ze nog altijd vertellen dat er GEEN storing is. Heel vreemd, ik heb het storingsnummer of incident nummer gewoon te pakken.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Aii @Rbommel vervelend wat er is gebeurd met de mast door de harde wind, daar kan je helaas niets aan doen, goed om te horen dat de problemen al bekend waren het is dan voor nu wachten op toestemming.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic