sukyziggy

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

afsturen HTC desire

Heb vandaag gebeld met Vodafoon (0990603) en na 11 minuten contact.
Op mijn vraag wat de afleverstatus is van mijn bestelling is kreeg ik als antwoord : de twee toestellen die u heeft besteld liggen op voorraad maar kunnen niet verzonden worden.
Op mijn vraag waarom dan niet : dat weten we niet want elke dag schuift de uitleverdatum op.  ????????????????
Ik heb maar opgehangen, want ik kreeg geen nadere informatie.
Mijn nieuwe abonnement ging wel direct in, maar mocht ik na twee weken nog niets hebben ontvangen dan moest ik maar weer bellen (á 45 ct/minuut) en men zou dan wel weer de zaak bekijken en eventueel een verrekening doen.
Ik ben zeer ontevreden over de gang van zaken.
6 Reacties 6
sukyziggy
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
zijn er meer mensen met dit probleem??
DroidGuru

Gedreven Raadgever
  • 403Posts
  • 23Oplossingen
  • 44Likes
Hoi sukyziggy,

Hier op het Forum is niemand op de hoogte van de leverstatus van nieuwe toestellen, net zoals van nieuwe software updates.

Je kunt de mods hier eens vriendelijk aankijken 😉 en vragen of hun nog iets voor je kunnen doen.

Let wel even op. In de Huisregels staat dat ongevraagde PM's worden verwijderd. Ik denk dat ze bij VF ook common sence hebben en dat ze hier wel een oogje kunnen toeknijpen. Ik beloof niets. Nee heb je, ja kun je krijgen.
sukyziggy
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Gisteren maar weer eens gebeld. Ja er is een probleem , maar men weet niet welke????????????? IK zou dinsdag gebeld worden om een oplossing te bespreken. Vandaag de hele dag bij de telefoon gezeten, maar niets, niente,nada. Lekkere firma die VODAFONE
Chris
Expert
Expert
  • 689Posts
  • 17Oplossingen
  • 24Likes
Hoi Sukyziggy,

Ik wil gaan kijken wat ik voor je kan doen bij onze verkoopafdeling. Zou ik in een Private Message de volgende gegevens van je mogen ontvangen?


  • Het mobiele nummer
  • Het ordernummer
  • Een eventueel Klantnummer
Mij een PM versturen?
Klik op mijn naam en vervolgens rechts op deze gebruker een prive bericht versturen.


kiona

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
hallo
mijn verhaal is nog vreemder!
ik heb 14 aug abb overgezet, en gebeld omdat ik maa geen mail kreeg over wanneer het toestel kwam.
mij is dus gezegd dat de htc disire niet meer geleverd wordt wegens problemen in het toestel...(21-8)
mijn abb zouden ze annuleren en ik moet 5 dagen wachten om een nieuw abb te kunnen afsluiten.
 
wordt vandaag dat toestel bezorgd!
geen idee of mn abb nu geanulleerd is, heb daar nog geen mail van.
en zit nu met een toestel waarvan ik me afvraag of ik hem nog wil..
jij hebt hem ondertussen?
WhiteWolf

Gedreven Raadgever
  • 184Posts
  • 17Oplossingen
  • 24Likes
Hey Kiona,
 
In jouw geval zou ik even met klantenservice bellen (0900 - 0940) die kunnen je dan meer informatie geven of het abonnement nog actief is of niet gok ik. Ik hoop dat je snel antwoord hebt!
 
Met vriendelijke groet
 
WhiteWolf
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic