A&H
Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

afronden bestelling lukt niet

Ik wil verlengen met nieuw toestel, alles in het mandje naar het bestel overzicht en krijg een wit beeld. Op elke browser of via de app lukt het mij niet. 
hebben meer hier problemen mee?

1 Geaccepteerde oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Steven
Community Moderator
Community Moderator
  • 11150Posts
  • 1683Oplossingen
  • 2080Likes

Hoi @A&H 
Welkom op de Community!
Dat klinkt niet goed! Waar het precies mis gaat, durf ik niet te zeggen.
Heb je al eens de cookies verwijderd van de browser?

Mocht het niet lukken met verlengen, dan raad ik je aan om te bellen met 0800-0560 (particulier) of 0800-0500 (zakelijk). 
Je mag hiervoor ook een bericht sturen via de chat, Facebook of Twitter. 
Laat je weten of het gelukt is? 

Bekijk in context

1 Reactie 1
Steven
Community Moderator
Community Moderator
  • 11150Posts
  • 1683Oplossingen
  • 2080Likes

Hoi @A&H 
Welkom op de Community!
Dat klinkt niet goed! Waar het precies mis gaat, durf ik niet te zeggen.
Heb je al eens de cookies verwijderd van de browser?

Mocht het niet lukken met verlengen, dan raad ik je aan om te bellen met 0800-0560 (particulier) of 0800-0500 (zakelijk). 
Je mag hiervoor ook een bericht sturen via de chat, Facebook of Twitter. 
Laat je weten of het gelukt is? 

Bekijk in context

Uitgelicht topic