Goedenavond ik heb vanmiddag twee facturen overgemaakt maar ben nog steeds niet aangesloten. Zou graag informatie willen hebben kan nu niet bellen en internetten
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hoi @Yahia1985
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Als je geld hebt overgemaakt dan kan het altijd nog even duren voor dit is verwerkt. Het verwerken van je betaling kan 2 werkdagen duren. Daarna duurt het 2 tot 24 uur voordat je weer bereikbaar bent. Zet je toestel regelmatig uit en weer aan om je telefoon opnieuw aan te melden op ons netwerk.
Meer info kan je op deze pagina lezen:
https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/hulp-bij-je-rekening.shtml
Hoi @Yahia1985
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Als je geld hebt overgemaakt dan kan het altijd nog even duren voor dit is verwerkt. Het verwerken van je betaling kan 2 werkdagen duren. Daarna duurt het 2 tot 24 uur voordat je weer bereikbaar bent. Zet je toestel regelmatig uit en weer aan om je telefoon opnieuw aan te melden op ons netwerk.
Meer info kan je op deze pagina lezen:
https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/hulp-bij-je-rekening.shtml
Hoi @Yahia1985,
Welkom op de Community van Vodafone.
Ben je inmiddels weer bereikbaar?
Goedemorgen nee helaas nog steeds niet
Kun je de gegevens in je profiel aanvullen @Yahia1985 en mij erna een seintje geven?
Ben je inmiddels al bereikbaar @Yahia1985?
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.