y.l.heidelberg
Ontdekker
  • 1Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

afgesloten abbonement wissel

gisteravond abbonement verlengt met red essential. dit moest start L zijn.
graag omzetten
1 Geaccepteerde oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 9176Reacties
  • 2924Oplossingen
  • 1994Likes
Hoi y.l.heidelberg
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Dit kan je niet via de community doen. Je zal hiervoor contact op moeten nemen met de klantenservice van Vodafone. Je kan deze bellen en vragen of ze je abonnement om kunnen zetten. Waarschijnlijk moet je even een maandje wachten en dat je dan pas kan omzetten want volgens de website van Vodafone kan dit pas na 1 maand na je abonnement is ingegaan. Zie: https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/wijzigen.shtml

Bel overigens het nummer 0800-2266789 (deze kunnen je verder helpen)

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 9176Reacties
  • 2924Oplossingen
  • 1994Likes
Hoi y.l.heidelberg
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Dit kan je niet via de community doen. Je zal hiervoor contact op moeten nemen met de klantenservice van Vodafone. Je kan deze bellen en vragen of ze je abonnement om kunnen zetten. Waarschijnlijk moet je even een maandje wachten en dat je dan pas kan omzetten want volgens de website van Vodafone kan dit pas na 1 maand na je abonnement is ingegaan. Zie: https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/wijzigen.shtml

Bel overigens het nummer 0800-2266789 (deze kunnen je verder helpen)

Bekijk in context

Sharon
Community Developer
Community Developer
  • 3522Reacties
  • 213Oplossingen
  • 432Likes
Heb je ondertussen contact met ons gehad y.l.heidelberg ?
Steven
Community Moderator
Community Moderator
  • 10971Reacties
  • 1660Oplossingen
  • 2010Likes
Geen reactie, topic gesloten.

Uitgelicht topic