y.l.heidelberg

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

afgesloten abbonement wissel

gisteravond abbonement verlengt met red essential. dit moest start L zijn.
graag omzetten
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 10567Posts
  • 3281Oplossingen
  • 2533Likes
Hoi y.l.heidelberg
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Dit kan je niet via de community doen. Je zal hiervoor contact op moeten nemen met de klantenservice van Vodafone. Je kan deze bellen en vragen of ze je abonnement om kunnen zetten. Waarschijnlijk moet je even een maandje wachten en dat je dan pas kan omzetten want volgens de website van Vodafone kan dit pas na 1 maand na je abonnement is ingegaan. Zie: https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/wijzigen.shtml

Bel overigens het nummer 0800-2266789 (deze kunnen je verder helpen)

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 10567Posts
  • 3281Oplossingen
  • 2533Likes
Hoi y.l.heidelberg
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Dit kan je niet via de community doen. Je zal hiervoor contact op moeten nemen met de klantenservice van Vodafone. Je kan deze bellen en vragen of ze je abonnement om kunnen zetten. Waarschijnlijk moet je even een maandje wachten en dat je dan pas kan omzetten want volgens de website van Vodafone kan dit pas na 1 maand na je abonnement is ingegaan. Zie: https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/wijzigen.shtml

Bel overigens het nummer 0800-2266789 (deze kunnen je verder helpen)
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 441Likes
Heb je ondertussen contact met ons gehad y.l.heidelberg ?
Steven
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1742Oplossingen
  • 2205Likes
Geen reactie, topic gesloten.
Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 10567Posts
  • 3281Oplossingen
  • 2533Likes
Hoi y.l.heidelberg
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Dit kan je niet via de community doen. Je zal hiervoor contact op moeten nemen met de klantenservice van Vodafone. Je kan deze bellen en vragen of ze je abonnement om kunnen zetten. Waarschijnlijk moet je even een maandje wachten en dat je dan pas kan omzetten want volgens de website van Vodafone kan dit pas na 1 maand na je abonnement is ingegaan. Zie: https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/wijzigen.shtml

Bel overigens het nummer 0800-2266789 (deze kunnen je verder helpen)
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 441Likes
Heb je ondertussen contact met ons gehad y.l.heidelberg ?
Steven
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1742Oplossingen
  • 2205Likes
Geen reactie, topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic