hansschipper

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

afdrukken rekeningdetails ziet er niet uit

T.b.v. een verzekeringskwestie wil ik een gedetailleerd overzicht van mijn gesprekskosten indienen. Het blijkt echter niet mogelijk een fatsoenlijke {print)afdruk te maken op detailniveau. Er worden allerlei coderingsdingetjes afgedrukt (bijv. /my/rekeningen/index.shtml? invoice-3149518676 etc) hierdoor is de print niet met goed fatsoen aan de verzekering aan te bieden. Kan hier wat aan gedaan worden?
5 Reacties 5
Anonymous
Niet van toepassing
Hoi ,

Ik zie zojuist ook je privé berichten aan mij hierover. Dit is helaas niet iets wat wij vanuit hier kunnen aanpassen. Echter als ik een printscreen maak van my Vodafone van de gegevens van mij zelf dan zie ik deze codes niet. Zowel als ik er een maak via de app op de telefoon of via de pc. Ook als ik het afdruk zie ik de codes ook niet afgedrukt.

Kun je eens stap voor stap uitleggen wat je doet, evt met afbeeldingen. (Nummers mag je natuurlijk weglaten of door strepen ivm jouw privacy.

hansschipper
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo Steven

het via printscreens afdrukken is op zich een optie en leuk als het 1 screen bevat.
Maar: als ik via de website naar "mijn rekening" ga en in dat scherm op (rechtermuis) afdrukken klik en vervolgens afdrukken - niet naar printer maar naar pdf (i.v.m. digitaal aanleveren) - krijg ik de verminkte output.
Ik wil best een afbeelding of documentvoorbeeld toevoegen maar ik zie niet waar/hoe ik dat moet doen.

Anonymous
Niet van toepassing
Als je op beantwoorden klikt zie je bovenaan naast de paperclip en smileys een plaatje staan. Daar kun je op klikken of onderaan als je een bericht beantwoord staat kies bijlage. Ik zal het zo eens met mijn rekening proberen om het op te slaan als PDF. Dit heb ik namelijk niet geprobeerd.
Anonymous
Niet van toepassing
Zojuist zelf uitgeprobeerd, echter zie ik het gewoon normaal in beeld staan.
Mel
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 564Posts
  • 6Oplossingen
  • 20Likes
Is het nog gelukt @hansschipper? We hebben helaas geen reactie meer van je ontvangen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic