Zeker! Kun je mij een privébericht sturen met de volgende gegevens: naam, adres, postcode, geboortedatum, mobiel nummer en de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer. Ook ik hoor ik graag rond welke datum de incasso mag plaats vinden @Elvie
Hoi @Elvie
Een jaar geleden schreef ik dit nog op de Community:
Dan kan je het best even contact opnemen met de klantenservice van Vodafone of door een chat te starten.
Via de Community is dit niet mogelijk want dit gaat over privacy info en daar kunnen klanten zo ie zo niet bij en ook de moderatoren zijn gebonden aan regeltjes Succes en laat nog even weten of het is gelukt .
Toen was het nog te regelen en ik hoop nu ook nog. Dus even bellen of een chat starten met Vodafone Klantenservice!
Is het inmiddels gelukt met de incasso aanpassen @Elvie? Mocht het niet lukken, dan hoor ik het graag. Ik kan ook voor je kijken naar de incasso datum.
Steven wrote:
Is het inmiddels gelukt met de incasso aanpassen @Elvie? Mocht het niet lukken, dan hoor ik het graag. Ik kan ook voor je kijken naar de incasso datum.
Fijn dat je weer terug bent van vakantie. Dan is denk ik de TS sneller af als ze het je doorgeeft en dat jij even kan kijken. Maar misschien is het al aangepast. Hoop dat @Elvie nog even een update geeft
Zeker! Kun je mij een privébericht sturen met de volgende gegevens: naam, adres, postcode, geboortedatum, mobiel nummer en de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer. Ook ik hoor ik graag rond welke datum de incasso mag plaats vinden @Elvie
Ik heb geen reactie meer ontvangen op mijn bericht (prive) @Elvie
Omdat ik geen privébericht of reactie heb ontvangen, heb ik het topic gesloten @Elvie
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.