nancyarjen

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

advies mbt afhandeling van probleem / klacht

Hoi,

Ik heb in Juli een abbonement aangevraagd maar dat is helaas aan de kant van vodafone niet goed gegaan. Zelfs op dit moment is probleem het nog niet opgelost. Ik heb een klacht ingediend en daar kreeg ik maandag netjes antwoord op (zie onderaan mijn bericht). Helaas zonder specifiek e-mailadres maar enkel met een algmeen e-mail adres. Ik heb hier direct op gereageerd maar heb helaas geen enkele reactie hierop gehad.

Kunnen jullie mij hierbij helpen!

Gr.
Nancy
31-08-2015 Ons antwoord

Beste Nancy,
Bedankt voor je e-mail!
Wat vervelend dat er zoveel mis is gegaan! Ik kan me voorstellen dat je teleurgesteld bent hierdoor. Graag zou ik samen met jou tot een oplossing komen. Wil je mij uitleggen wat je precies wilt bereiken? Ik ga dan kijken of ik je hierin kan helpen.
Wist je dat Vodafone nu ook al je vragen via chat beantwoordt? Je vindt de chatbutton hier. Met vriendelijke groet,
Maartje
Vodafone Online Feedback


5 Reacties 5
nancyarjen
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Zojuist ook maar even met de helpdesk van Vodafone gebeld. Kreeg het volgende antwoord: 'het klopt inderdaad dat u geen antwoord kunt geven omdat dit een algemeen vodafone e-mail adres is. Wij kunnen als helpdesk helaas niets voor U doen. Het enige wat u kunt doen is opnieuw een klacht aanmaken via de website'.

Het lukt mij maar niet om hier doorheen te komen! Wie heeft er de gouden tip!

Anonymous
Niet van toepassing
Je zou eens kunnen proberen via de chat zoals het bericht al aangeeft. Tevens kun je ook een bericht insturen via de website van my Vodafone of inderdaad het feedback formulier.
daims

Gedreven Raadgever
  • 172Posts
  • 13Oplossingen
  • 49Likes
nancyarjen

Je reply op de mail komt bij dezelfde medewerker uit als waar je contact mee hebt... Geen zorgen!

daarbij kan het zijn dat de medewerker verlof heeft of je mail nog niet heeft gelezen, een nieuwe mail sturen kan ook maar geef daar meteen heldere tekst en uitleg bij 😉

Indien de betreffende medewerker verlof heeft wilt niet zeggen dat er niks met je reply gebeurd 😉 een andere medewerker zal het dan verder met je oppakken 🙂

Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
Topic gesloten
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic verplaatst naar archief.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic