Hoi,
Ik heb in Juli een abbonement aangevraagd maar dat is helaas aan de kant van vodafone niet goed gegaan. Zelfs op dit moment is probleem het nog niet opgelost. Ik heb een klacht ingediend en daar kreeg ik maandag netjes antwoord op (zie onderaan mijn bericht). Helaas zonder specifiek e-mailadres maar enkel met een algmeen e-mail adres. Ik heb hier direct op gereageerd maar heb helaas geen enkele reactie hierop gehad.
Kunnen jullie mij hierbij helpen!
Gr.
Nancy
31-08-2015 Ons antwoord
Beste Nancy,
Bedankt voor je e-mail!
Wat vervelend dat er zoveel mis is gegaan! Ik kan me voorstellen dat je teleurgesteld bent hierdoor. Graag zou ik samen met jou tot een oplossing komen. Wil je mij uitleggen wat je precies wilt bereiken? Ik ga dan kijken of ik je hierin kan helpen.
Wist je dat Vodafone nu ook al je vragen via chat beantwoordt? Je vindt de chatbutton
hier. Met vriendelijke groet,
Maartje
Vodafone Online Feedback