Hoi atiebie62,
Om een simkaart te activeren wordt er altijd om een klantnummer gevraagd. Je vindt het klantnummer op je contract of op de online factuur. Het is ons echter niet duidelijk wat er precies moet gebeuren. Er zijn 2 mogelijkheden:
1: Nieuwe Klant: Je nummer wordt geporteerd van een andere provider naar Vodafone.
In dit geval wordt je simkaart automatisch geactiveerd op de datum die is vastgesteld voor nummerportering. We kunnen de simkaart in dit geval niet eerder activeren omdat het nummer in dat geval nog eigendom is van de oude provider. Je kunt de Vodafone simkaart gebruiken zodra je oude simkaart niet meer werkt.
2. Verlenging: Je was al klant bij Vodafone en hebt een nieuwe simkaart gekregen.
In dit geval moet je simkaart geactiveerd worden door een medewerker van Vodafone. Als je contact opneemt met de klantenservice, dan zullen mijn collega's om gegevens vragen ter verificatie. Zolang de nieuwe simkaart niet geactiveerd wordt, kun je gebruik maken van je oude simkaart.