Bijker

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

activeren abonnement

Goedemiddag, heb net de simkaarten ontvangen. Heb deze ook in de telefoon, maar de simkaart lijkt nog niet actief. Wat moet ik nog doen?

Geert Bijker

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Bijker 
Je kan je SIMkaart zelf activeren via My Vodafone of contact opnemen met de klantenservice van Vodafone. 

Directe link in My Vodafone:
https://www.vodafone.nl/my/producten/toestel-en-simkaart/sim-activeren

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Bijker 
Je kan je SIMkaart zelf activeren via My Vodafone of contact opnemen met de klantenservice van Vodafone. 

Directe link in My Vodafone:
https://www.vodafone.nl/my/producten/toestel-en-simkaart/sim-activeren

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 227Posts
  • 37Oplossingen
  • 90Likes

Hi @Bijker, welkom op de Vodafone Community!

Is het je gelukt met de link van @Energieboy ? 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic