zhenny

Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

abonnementswijziging

Sinds gisteren een sim only abonnement. Ben al ruim 2 euro kwijt aan bellen met de klantenservice. Abonnement zou 300 belminuten moeten zijn maar tegoed geeft bundel van 100 min aan. Kreeg als laatste antwoord dat de site van vodafone van slag is. Hebben meer mensen dit? Heb al jaren vodafone maar dit is echt kansloos. Het bekende kluitje en het riet!
9 Reacties 9
Anonymous
Niet van toepassing
Met een nieuw abonnement duurt het altijd even voordat het gesynchroniseerd is. Mocht het binnen 2 dagen nog niet aangepast zijn dan raad ik je aan om opnieuw in te bellen en er een case van laten maken.
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
zhenny is het inmiddels opgelost?
zhenny
topicstarter
Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nee nog steeds niet, op mijn profiel zie ik nog steeds bundel van 300 belminuten. Als ik naar mijn beltegoed kijk staat daar nog steeds bundel van 100 min. Vorige week donderdag heb ik met een medewerker van vodafone gesproken, die heeft een verzoek ingediend om eea zsm op te lossen ticketnr 370598. Staat nog op in behandeling.
daims

Gedreven Raadgever
  • 172Posts
  • 13Oplossingen
  • 49Likes
zhenny

Wanneer is je nieuwe abonnement ingegaan?
Je ziet wel het correcte abonnement maar niet het volledig aantal minuten?

houdt er rekening mee dat het tegoed voor elke klant op dezelfde dag ingaat namelijk de eerste dag van de maand.
Indien je abonnement halverwege de maand ingaat ontvang je een naar rato tegoed bijvoorbeeld:
Je abonnement gaat in op 13 juli dan ontvang je 300/31 dagen van de maand * 17 dagen ( overgebleven dagen tot 1 augustus)

Om in te haken op je ticketnummer: wanneer heb je deze ingediend? gemiddeld verwerkingstijd is 10 werkdagen 😉
Je krijgt altijd antwoord via je e-mail.

Groetjes,
daims
zhenny
topicstarter
Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Mijn nieuwe abonnement is 7 juli ingegaan. Ticket is afgelopen donderdag ingediend
Niet door mijzelf maar door medewerker van vodafone.
daims

Gedreven Raadgever
  • 172Posts
  • 13Oplossingen
  • 49Likes
Dan kan het zijn dat je 300 minuten/ 31 dagen * 24 dagen gebruik naar rato hebben gekregen.

Ik adviseer je om het ticketnummer af te wachten 😉

Het forum is voor en door klanten / medewerkers vanuit hier is het niet mogelijk om in je gegevens te kijken 😉
zhenny
topicstarter
Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nee, ik stap over naar een andete provider. Ben zelfs naar de vodafonewinkel geweest gisteren maar daar konden ze niets voor me doen, moest het afwachten. Jarenlang klant geweest maar dit is een uitermate slechte behandeling.
Anonymous
Niet van toepassing
Betreft je ticketnummer: dit gaat via een interne afdeling die dit onderzoekt. Zodra zij een antwoord hebben wordt je op de hoogte hiervan gesteld.
Zoals daims al aangaf kunnen wij dit niet controleren voor je.
Jammer om te lezen daf je dit al slechte service vindt. Echter dient het onderzocht te worden waarom het mis gaat zodat dit in de toekomst vermeden kan worden.

SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Topic verplaatst van het board Het Koffiehuis naar het board Abonnementen nieuwe link, http://forum.vodafone.nl/t5/Abonnementen/abonnementswijziging/m-p/249145#M16157
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic