Pietjepuk2

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

abonnementskosten buiten de kortingsperiode

In mijn contract staat " abonnementskosten buiten de kortingsperiode".Ik ben ervan uitgegaan dat de korting (14 ip 26 euro per maand) geldig is voor de contractperiode. Klopt dat? Waar kan ik dit vinden? Staat niet in de kleine lettertjes.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hoi Pietjepuk2,

Het kan soms druk zijn via de chat. Beste is om dan de pagina te blijven verversen. Via Twitter of Facebook mag je natuurlijk altijd een berichtje terug sturen, mocht je nog geen reactie hebben ontvangen. Wist je dat de klantenservice ook per mail bereikbaar is?

Klik Hier voor de webpagina "mail naar de Vodafone klantenservice".

Bekijk in context

4 Reacties 4
Anonymous
Niet van toepassing
Dit staat op de bevestiging van je contract Pietjepuk2 mocht je het niet kunnen vinden dan kan de klantenservice dit voor je controleren door het contract op te vragen. Vanuit hier kunnen wij dit helaas niet controleren omdat wij niet in de systemen kunnen ivm jouw privacy en omdat het forum bedoelt is voor vragen die beantwoord worden door andere forumgebruikers.
Pietjepuk2
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ok. Probleem is dat de klantenservice onbereikbaar is, per chat, telefoon en twitter
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hoi Pietjepuk2,

Het kan soms druk zijn via de chat. Beste is om dan de pagina te blijven verversen. Via Twitter of Facebook mag je natuurlijk altijd een berichtje terug sturen, mocht je nog geen reactie hebben ontvangen. Wist je dat de klantenservice ook per mail bereikbaar is?

Klik Hier voor de webpagina "mail naar de Vodafone klantenservice".
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Aangezien we geen reacties meer hebben ontvangen, wordt dit topic nu gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic