Kosten komen niet overeen
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @HBruijn
Een warm welkom op de Vodafone Community.
Het is altijd schrikken als de kosten anders uitvallen dan verwacht. Heb je toevallig al in My Vodafone een kijkje genomen? Als je via onze website inlogt op My Vodafone kun je precies zien hoe je rekening opgebouwd is en waarvoor precies kosten in rekening zijn gebracht. Kom je er niet uit, laat dan vooral weten wat er in jouw ogen niet juist is. Dan dubbelcheck ik dit graag. Wil je dan ook je mobiele nummer in je Community profiel vermelden?
Houdt er overigens ook rekening mee dat er vanaf 1 oktober 2020 inflatiecorrectie is toegepast. Meer informatie hierover vind je op deze pagina.
Hoi @HBruijn ,
Indien het gaat om extra kosten, check dan even op de factuur waar de extra kosten uit bestaan. Zie ook de website van https://www.payinfo.nl/sms, daar kun je zien of je een abonnement hebt op een betaalde dienst.
Hi @HBruijn
Een warm welkom op de Vodafone Community.
Het is altijd schrikken als de kosten anders uitvallen dan verwacht. Heb je toevallig al in My Vodafone een kijkje genomen? Als je via onze website inlogt op My Vodafone kun je precies zien hoe je rekening opgebouwd is en waarvoor precies kosten in rekening zijn gebracht. Kom je er niet uit, laat dan vooral weten wat er in jouw ogen niet juist is. Dan dubbelcheck ik dit graag. Wil je dan ook je mobiele nummer in je Community profiel vermelden?
Houdt er overigens ook rekening mee dat er vanaf 1 oktober 2020 inflatiecorrectie is toegepast. Meer informatie hierover vind je op deze pagina.
Heb je inmiddels kunnen controleren waar de kosten vandaan komen @HBruijn?
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.