Sdhaas

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

abonnement

Mijn abonnement bij KPN verloopt binnenkort. En ben dan nog aan het overwegen om een prepaid abonnement bij jullie te nemen. Daarbij heb ik nog een aantal vragen.


  • wanneer ik overstap kan ik dan mijn huidige nummer behouden?
  • Vanaf januari sluit ik een contract af met ziggo. Ik heb gehoord dat je dan je dan extra mb/ gb krijgt wanneer je klant ben bij Vodafone. Klopt dit ? En kan dit dan altijd achteraf geregeld worden de extra mb/ GB omdat ik mijn telefoon abonnement wil starten eind sept.

Ik hoor het graag van jullie.

met vriendelijke groet,

Sophie de Haas
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Sdhaas
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Wat leuk dat je er over denk om over te stappen naar Vodafone. Je bent natuurlijk van harte welkom 🙂
Je kan natuurlijk je nummer behouden, dat is geen enkel probleem. Bij het afsluiten van je abonnement geef je bij Vodafone aan dat je graag je nummer wenst te behouden. Je krijgt dan een SMSje op je huidige KPN abonnement binnen en daarmee bevestig je dat je eigenaar bent van dit nummer en kan Vodafone, zodra je abonnement ingaat, je nummer overnemen. Je kan natuurlijk pas overstappen als je contract bij KPN afloopt en je hebt 1 maand opzegtermijn. Sluit bij Vodafone af en die zeggen je contract op bij KPN, doe dit dus niet zelf!

Vanaf het moment dat je klant bent bij Vodafone en Ziggo, krijg je dubbel data en extra korting op je abonnement en natuurlijk ook de keuze uit 3 zender pakketten van Ziggo. Maar dit gaat dan pas in op het moment dat je bij beide klant bent. Hoef je niets voor te doen, alleen wel voldoen aan de voorwaarden (woon adres moet gelijk zijn): https://www.vodafone.nl/ziggo/nonstop/

Veel plezier alvast en mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het wel 🙂

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Sdhaas
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Wat leuk dat je er over denk om over te stappen naar Vodafone. Je bent natuurlijk van harte welkom 🙂
Je kan natuurlijk je nummer behouden, dat is geen enkel probleem. Bij het afsluiten van je abonnement geef je bij Vodafone aan dat je graag je nummer wenst te behouden. Je krijgt dan een SMSje op je huidige KPN abonnement binnen en daarmee bevestig je dat je eigenaar bent van dit nummer en kan Vodafone, zodra je abonnement ingaat, je nummer overnemen. Je kan natuurlijk pas overstappen als je contract bij KPN afloopt en je hebt 1 maand opzegtermijn. Sluit bij Vodafone af en die zeggen je contract op bij KPN, doe dit dus niet zelf!

Vanaf het moment dat je klant bent bij Vodafone en Ziggo, krijg je dubbel data en extra korting op je abonnement en natuurlijk ook de keuze uit 3 zender pakketten van Ziggo. Maar dit gaat dan pas in op het moment dat je bij beide klant bent. Hoef je niets voor te doen, alleen wel voldoen aan de voorwaarden (woon adres moet gelijk zijn): https://www.vodafone.nl/ziggo/nonstop/

Veel plezier alvast en mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het wel 🙂
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Was bovenstaande informatie duidelijk voor jou Sdhaas?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic