Op 2 september kreeg ik een code naar aanleiding om over te stappen met behoud van mijn nummer.
Daarna heb ik niets meer gehoord of gezien.
Ben ik soms niet welkom is mijn vraag
Opgelost! Ga naar oplossing.
Dankjewel voor de gegevens @Maltaboy. Je nummerbehoud is niet goedgekeurd omdat je contract nog loopt bij je oude provider. Je dient dan ook een nieuw verzoek in te dienen. Dit kun je regelen via 0800-0560. Je kunt dit pas aanvragen per de einddatum van je huidige contract.
Groet,
Steven
Hoi @Maltaboy
Wanneer loopt je huidige abonnement af? Pas na aflopen van je contract zet Vodafone je over naar hun netwerk. Misschien dat je contract nog loopt bij je andere provider?
Als klanten onder elkaar kunnen we niet in het systeem kijken. Je zal moeten wachten op een Vodafone Community medewerker en die kan voor je kijken in het systeem. Kan je niet langer wachter, neem dan contact op met de klantenservice van Vodafone, door te bellen of door een chat te starten.
Mijn abonnement was officieel in november verlopen,dus ik vroeg bijtijds nummerbehoud aan omdat ik wilde overstappen.
Hoi @Maltaboy
Het beste wat je dan kunt doen is bellen met de klantenservice van Vodafone. Die kunnen voor je controleren wat er aan de hand is. Een Vodafone Community medewerker kan je status order niet inzien dus het is dan beter als je belt met de klantenservice van Vodafone, of een chat starten.
Waarschijnlijk kunnen deze mensen je wel verder helpen en heb je zo het antwoord.
Heb je inmiddels contact gehad met mijn collega's @Maltaboy?
Ik kan voor je controleren wanneer je nummer over komt. Stuur mij dan een privébericht met de volgende gegevens: naam, adres, postcode, laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer, geboortedatum en je mobiele nummer.
Ah, je kan wel controleren wanneer die over komt.
Goed om te weten
Dankjewel voor de gegevens @Maltaboy. Je nummerbehoud is niet goedgekeurd omdat je contract nog loopt bij je oude provider. Je dient dan ook een nieuw verzoek in te dienen. Dit kun je regelen via 0800-0560. Je kunt dit pas aanvragen per de einddatum van je huidige contract.
Groet,
Steven
Was bovenstaande informatie duidelijk voor jou @Maltaboy ?
Hallo Sharon, heel duidelijk.
Wel vind ik het vreemd dat ik niets hoor van vodafoon,
Tenslotte heb ik een contract op mijn pc staan en is mijn abonnement afgelopen.
Normaal gesproken ontvang je een sms of mail als nummerbehoud niet lukt.
Ik vind het dan ook raar dat je hierover niks hebt ontvangen @Maltaboy
Gisteren gebeld en vandaag een sms je ontvangen met een code .
Aanvraag is opnieuw gedaan en word geregeld.
Super om te horen @Maltaboy
Topic gesloten.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.