Noasemmie1961

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

abonnement zonder telefoon wijzigen in abbonement met telefoon tijdens lopend contract

Ik heb momenteel een abonnement Start L met Ziggo zonder toestel. De einddatum is 18/8/2021. Is het mogelijk het abonnement tussentijds te wijzigen met de aanschaf van een telefoon ?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Noasemmie1961 
Ik heb goed nieuws voor je, dit is mogelijk. Met Vodafone NEXT kun je al na 4 maanden tijdens je contract wisselen van telefoon. Handig wanneer je huidige toestel stuk of kwijt is. Of wanneer je gewoon de allernieuwste smartphone wilt hebben. Heb je Sim Only? Dan kun je al na 2 maanden overstappen naar een abonnement met telefoon. Hou je oude mobiel of ruil 'm in om je nieuwe telefoon mee te betalen.

Jij hebt een Sim Only dus je kan nu al gebruik maken van Vodafone Next. Voor meer informatie, lees deze pagina: https://www.vodafone.nl/vodafone-next/

 

Neem gratis contact op met onze klantenservice via 1201.

Maandag t/m vrijdag 8.00 - 20.00 uur
Zaterdag 9.30 - 18.00 uur

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Noasemmie1961 
Ik heb goed nieuws voor je, dit is mogelijk. Met Vodafone NEXT kun je al na 4 maanden tijdens je contract wisselen van telefoon. Handig wanneer je huidige toestel stuk of kwijt is. Of wanneer je gewoon de allernieuwste smartphone wilt hebben. Heb je Sim Only? Dan kun je al na 2 maanden overstappen naar een abonnement met telefoon. Hou je oude mobiel of ruil 'm in om je nieuwe telefoon mee te betalen.

Jij hebt een Sim Only dus je kan nu al gebruik maken van Vodafone Next. Voor meer informatie, lees deze pagina: https://www.vodafone.nl/vodafone-next/

 

Neem gratis contact op met onze klantenservice via 1201.

Maandag t/m vrijdag 8.00 - 20.00 uur
Zaterdag 9.30 - 18.00 uur

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Heb je hier nog vragen over @Noasemmie1961?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic