jwtmscholten

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

abonnement wijzigen van zakelijk naar prive

Ik heb een zakelijk abonnement (eenmanszaak) maar wil dat omdat ik binnenkort in loondienst ga omzetten naar een particulier abonnement.
Nu heb ik een "transfer of user formulier particulier" ontvangen maar dit lijkt me nogal onnodig complexe handelswijze. Kan dit niet eenvoudiger ik blijf als persoon of als eenmanszaak namelijk precies dezelfde klant.  
3 Reacties 3
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Welkom op het forum!

Ik snap dat verzoek wel, maar eenvoudiger kan het niet. Juridisch moet alles namelijk wel blijven kloppen.

Wij hebben als Vodafone, juridisch gezien, nu een contract met jouw bedrijf als rechtspersoon. Op het moment dat het contract op naam van jou als privépersoon moet komen te staan, dan gaat het dus juridisch over naar een andere (rechts)persoon. Dat moet wel officieel geregeld worden want anders zijn de contracten eigenlijk niet geldig meer.

Vandaar dus dat die papieren nodig zijn 🙂
mcostongs

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo Bas,
Ik zit met dezelfde vraag, ik begrijp de juridische stap van zakelijk naar privé.
Ik heb de formulieren inmiddels doorgenomen, en kom erachter dat ik € 14,75 moet betalen voor de overstapservice. Geldt dit voor iedereen, dus ook bestaande klanten?

Alvast dank voor de reactie.

Mvrgr
Mark
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Beste Mcostongs,

Allereerst welkom op het forum.

De administratiekosten gelden inderdaad ook voor bestaande klanten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic