Elizaveta2466

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

abonnement - waarom zo'n hoge factuur?

Goede avond,

Paar weken geleden (deze maand) ben ik naar een ander abonnement overgestapt. Heb nu Bundel: red 5 service. 
Nu zie ik dat er 59 euro afgeschreven moeten worden. Daar schrok ik van. Dus wilde vragen of het eenmalig is of niet? Want toen ik overstapte las ik dat er maandelijks 20 euro afgeschreven wordt en niet 59! 
 

Ik zou graag meer duidelijkheid hier over willen hebben.

 

Met vriendelijke groet, 

Liza

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Elizaveta2466 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Het overstappen van abonnement kan wel eens duur zijn de eerste maand, maar weer goedkoop een maand erop. Dit komt omdat Vodafone de ene maand met de andere maand moet verrekenen. Je moet namelijk altijd vooruit betalen met je abonnement maar je hebt dit ook al gedaan met de andere en dan verrekenen ze dit weer met de volgende maand. 

Uitleg over overstappen en facturen, lees deze pagina:
https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/hulp-bij-je-rekening.shtml

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Elizaveta2466 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Het overstappen van abonnement kan wel eens duur zijn de eerste maand, maar weer goedkoop een maand erop. Dit komt omdat Vodafone de ene maand met de andere maand moet verrekenen. Je moet namelijk altijd vooruit betalen met je abonnement maar je hebt dit ook al gedaan met de andere en dan verrekenen ze dit weer met de volgende maand. 

Uitleg over overstappen en facturen, lees deze pagina:
https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/hulp-bij-je-rekening.shtml

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Elizaveta2466 .  Welkom hier!

Als je een factuur van zo'n 20 euro verwacht, kan ik me voorstellen dat dit bedrag wel even schrikken is. Ik sluit me aan bij wat @Energieboy  al aangeeft. Daarnaast de tip om gewoon even op MyVodafone te kijken. Daar zie je precies voor welke periode de rekening is en waar deze uit opgebouwd is :-). 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic