Rensvo

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

abonnement verlengt maar niet zichtbaar op my vodafone.

Ik heb mijn abonnement via de site verlengt. Maar wanneer wordt dat omgezet? Ik las in andere forum onderwerpen dat dat meteen gebeurt maar bij My Vodafone staat nog steeds Vodafone Red B. En ik heb mijn abonnement verlengt naar Vodafone Red E.
1 Reactie 1
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hallo Rensvo,

Dat kunnen wij niet voor je nakijken. Dit is namelijk afhankelijk van je huidige abonnement + einddatum en je nieuwe bestelling. Ik raad je aan om hierover even contact op te nemen met onze telefonische klantenservice via 1201 of via de chat. Zie voor meer contactmogelijkheden Vodafone.nl/support.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic