Anne123HTC

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

abonnement verlengt maar niet zichtbaar op my vodafone.

Ik heb mijn abonnement begin juni opgezegd voor eind augustus. Ik heb hier toen der tijd een mail overgehad dat dit bevestigd zou worden via de post. Om te checken of ik mijn abonnement echt had opgezegd keek ik op my vodafone. Maar hier zie ik niet waar ik dat zou kunnen vinden. Staat er ergens op my vodafone een bevestiging van dit opezeggen?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hé Anne123HTC,

Je ontvangt de bevestiging schriftelijk (dus per post) Dit staat inderdaad niet aangegeven in je My Vodafone account. Wat staat er dan precies in de e-mail die je gehad hebt? Normaal wordt dit namelijk niet gedaan. Hoe heb je de opzegging gedaan? Per brief of telefonisch?

Bekijk in context

1 Reactie 1
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hé Anne123HTC,

Je ontvangt de bevestiging schriftelijk (dus per post) Dit staat inderdaad niet aangegeven in je My Vodafone account. Wat staat er dan precies in de e-mail die je gehad hebt? Normaal wordt dit namelijk niet gedaan. Hoe heb je de opzegging gedaan? Per brief of telefonisch?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic