MarjoleinE

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

abonnement verlengen

Ik probeer al weken (makkelijk) online mijn abonnement te verlengen.  Wat een lachertje is dat zeg. Na alles aangeklikt en ingevuld te hebben krijg je dat: yes, gelukt scherm. Intussen nooit een bevestigings e-mail gekregen en is er dus niks gelukt…

Uiteraard contact gezocht met de klantenservice. Maar antwoorden en/of verder helpen is ver te zoeken.

Intussen heeft m’n oude telefoon kuren wat de frustratie alleen maar groter maakt.

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Speelt dit issue nog steeds @MarjoleinE?
Door een aantal vrije dagen heb ik helaas niet eerder op je bericht kunnen reageren.
Mijn excuses daarvoor.

Mocht het nog steeds spelen, kun je mij aangeven via een privé bericht wat je besteld hebt. Vul ook even de gegevens aan in je profiel.

Bekijk in context

12 Reacties 12
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @MarjoleinE 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Jeetje zeg, dat is wel heel vervelend. Begrijpelijk dat je daar een beetje moe van bent geworden. Ik kan je alleen als advies geven om bij je profielinstellingen al je gegevens in te vullen, die ze daar vragen, en dan kan er morgen een Vodafone medewerker met je mee kijken en zien wat er nu fout gaat. Misschien kunnen ze dan nog wel een leuke aanbieding doen, voor de moeite ?.

Waarom morgen? Omdat er op de Community van Vodafone in het weekend niemand aanwezig is. Maar morgen weer wel dus dan helpen ze je graag verder. ??

MarjoleinE
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Energieboy,

Bedankt voor uw reactie! 

Eindelijk duidelijke taal die me hopelijk verder helpt ? 

Fijne avond!

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

@MarjoleinE ik heb je sowieso een mail gestuurd met de aanbiedingen van dit moment.
Mocht je liever willen, dat wij met je meekijken. Stuur ons dan een bericht via Twitter, chat of Facebook. Dan kunnen mijn collega's de verlenging in het systeem zetten voor je.
Waarom het mis gaat kan ik helaas niet voor je controleren. Aangezien er geen gegevens zijn ingevuld. 

Je mag voor een verlenging ook langs een van onze winkels gaan. Indien het toestel voorradig is, dan krijg je het toestel gelijk mee.

Namens VodafoneZiggo mijn excuses voor het ongemak. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Heb je inmiddels het abonnement verlengt en heb je hiervan ook een bevestiging gekregen @MarjoleinE?

MarjoleinE
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Helaas niet…

Dus probeer het uit te zingen tot einde contract en dan zoek ik wat anders.

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Ik begrijp niet waar je precies vastloopt, @MarjoleinE . kan je nog eens vertellen wat er precies gebeurt wanneer je je abonnement verlengt via de link die je per mail kreeg? 

MarjoleinE
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Heb het dus nog een keer geprobeerd. Dit scherm krijg ik dus uiteindelijk maar er is niks gelukt. Geen bevestigingsmail oid 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Wat vreemd, zeg. Als je klikt op “volg je bestelling” wat zie je dan? 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Kun je de gegevens aanvullen in je profiel @MarjoleinE? Dan kan ik controleren of ik een bestelling zie. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Heb je inmiddels de bestelling kunnen traceren of speelt dit probleem nog steeds @MarjoleinE?

MarjoleinE
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Nope, nog altijd geen bestelling terug te vinden

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Speelt dit issue nog steeds @MarjoleinE?
Door een aantal vrije dagen heb ik helaas niet eerder op je bericht kunnen reageren.
Mijn excuses daarvoor.

Mocht het nog steeds spelen, kun je mij aangeven via een privé bericht wat je besteld hebt. Vul ook even de gegevens aan in je profiel.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic