Order nu de Galaxy S24 bij Vodafone
De modellen op een rij De Samsung Galaxy S24 is verkrijgbaar in drie verschillende modellen, de S24, de S24+ en de S24 Ultra. De Samsung Galaxy S24 en S24+ zijn beschikbaar in het Onyx Zwart, Marmer G...
Ik probeer al weken (makkelijk) online mijn abonnement te verlengen. Wat een lachertje is dat zeg. Na alles aangeklikt en ingevuld te hebben krijg je dat: yes, gelukt scherm. Intussen nooit een bevestigings e-mail gekregen en is er dus niks gelukt…
Uiteraard contact gezocht met de klantenservice. Maar antwoorden en/of verder helpen is ver te zoeken.
Intussen heeft m’n oude telefoon kuren wat de frustratie alleen maar groter maakt.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Speelt dit issue nog steeds @MarjoleinE?
Door een aantal vrije dagen heb ik helaas niet eerder op je bericht kunnen reageren.
Mijn excuses daarvoor.
Mocht het nog steeds spelen, kun je mij aangeven via een privé bericht wat je besteld hebt. Vul ook even de gegevens aan in je profiel.
Hoi @MarjoleinE
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Jeetje zeg, dat is wel heel vervelend. Begrijpelijk dat je daar een beetje moe van bent geworden. Ik kan je alleen als advies geven om bij je profielinstellingen al je gegevens in te vullen, die ze daar vragen, en dan kan er morgen een Vodafone medewerker met je mee kijken en zien wat er nu fout gaat. Misschien kunnen ze dan nog wel een leuke aanbieding doen, voor de moeite ?.
Waarom morgen? Omdat er op de Community van Vodafone in het weekend niemand aanwezig is. Maar morgen weer wel dus dan helpen ze je graag verder. ??
Energieboy,
Bedankt voor uw reactie!
Eindelijk duidelijke taal die me hopelijk verder helpt ?
Fijne avond!
@MarjoleinE ik heb je sowieso een mail gestuurd met de aanbiedingen van dit moment.
Mocht je liever willen, dat wij met je meekijken. Stuur ons dan een bericht via Twitter, chat of Facebook. Dan kunnen mijn collega's de verlenging in het systeem zetten voor je.
Waarom het mis gaat kan ik helaas niet voor je controleren. Aangezien er geen gegevens zijn ingevuld.
Je mag voor een verlenging ook langs een van onze winkels gaan. Indien het toestel voorradig is, dan krijg je het toestel gelijk mee.
Namens VodafoneZiggo mijn excuses voor het ongemak.
Heb je inmiddels het abonnement verlengt en heb je hiervan ook een bevestiging gekregen @MarjoleinE?
Helaas niet…
Dus probeer het uit te zingen tot einde contract en dan zoek ik wat anders.
Ik begrijp niet waar je precies vastloopt, @MarjoleinE . kan je nog eens vertellen wat er precies gebeurt wanneer je je abonnement verlengt via de link die je per mail kreeg?
Heb het dus nog een keer geprobeerd. Dit scherm krijg ik dus uiteindelijk maar er is niks gelukt. Geen bevestigingsmail oid
Wat vreemd, zeg. Als je klikt op “volg je bestelling” wat zie je dan?
Kun je de gegevens aanvullen in je profiel @MarjoleinE? Dan kan ik controleren of ik een bestelling zie.
Heb je inmiddels de bestelling kunnen traceren of speelt dit probleem nog steeds @MarjoleinE?
Nope, nog altijd geen bestelling terug te vinden
Speelt dit issue nog steeds @MarjoleinE?
Door een aantal vrije dagen heb ik helaas niet eerder op je bericht kunnen reageren.
Mijn excuses daarvoor.
Mocht het nog steeds spelen, kun je mij aangeven via een privé bericht wat je besteld hebt. Vul ook even de gegevens aan in je profiel.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
De modellen op een rij De Samsung Galaxy S24 is verkrijgbaar in drie verschillende modellen, de S24, de S24+ en de S24 Ultra. De Samsung Galaxy S24 en S24+ zijn beschikbaar in het Onyx Zwart, Marmer G...