hendrik78

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

abonnement verlengen met toestel duurder geworden?

sinds januari hou ik de vodafone site in de gaten voor verlenging actie's van men abonnement. Sinds 14 dagen zijn de nieuwe red abonnementen. Ik kon voor die tijd bv een samsung galixy s3 voor 0 euro bij bel+sms+web 300 voor 2 jaar met het eerste jaar voor 50% korting op de abonnement kosten( normaal 55 euro/ 1e jaar 27,50]. nu moet je bijbetalen bij de red abonnement. waar zit die kosten verhoging in? ik probeerde altijd binnen men  bundels te blijven wat redelijk lukt.Het wordt voor mij wel aantrekelijk om bij anderen te gaan kijken nu val ik niet over 10 euro maar dit loopt volgens mij wel aardig op  deze manier. ik zie ook geen verschil meer in nieuwe en bestaande klanten ik kan mij daar op verkijken hoop op dat dat zo is ben al jaren vodafone klant.. ben  betere aanbiedingen gewent van vodafone.
3 Reacties 3
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
Hoi Hendrik, ik begrijp de verwarring met de nieuwe abonnementen maar ik adviseer je eens om contact met onze verkoopafdeling. Mijn collega's kunnen je heel goed adviseren omtrent de nieuwe abonnementen en je een passend aanbieding doen. Laat me even weten hoe het gegaan is 🙂
meself

Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Het komt er eigenlijk op neer dat, tenzij je veel belt of smst, het gewoon veel duurder is geworden. Je krijgt namelijk onbeperkt bellen en als je niet al te veel belt
zilverster

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Klopt, ik werd vandaag gebeld door Vodafone voor het verlengen van mijn contract. 
Ik bel weinig, 150 min of minder, maar internet veel, ca 800 Mb. 
Daar heeft Vodafone geen abonnement voor. Ik zou ca 75 procent meer gaan betalen voor het goedkoopste Red abonnement van Vodafone, dus ik zal helaas moeten overstappen op T-mobile o.i.d.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic