sanakader

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

abonnement verlengen met andere gegevens

Hallo,
Mijn abonnement verloopt over 3 maanden, dus ik wil hem verlengen. Alleen wil ik mijn bankgegevens wijzigen. Ik heb dit al vorige week gedaan, maar mijn gegevens zijn nog steeds niet gewijzigd en ik moet binnen drie maanden mijn abonnement verlengen.
Ik vroeg me dus af hoelang ik van te voren mijn abonnement moet verlengen? (1 maand van te voren of 3 maanden). Het is een persoonlijke abonnement en dus niet van mijn werk.
Ik vroeg me ook af waarom mijn bankgegevens nog niet zijn gewijzigd en of dat misschien ook nog kan nadat ik een nieuw abonnement heb.

Alvast Bedankt
1 Reactie 1
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hallo sanakader, je mag je abonnement maximaal 4 maanden van tevoren verlengen. Er is geen minimumtermijn. Wat ons betreft hoef je dus niet per sé je abonnement eerder te verlengen. Er zijn ook genoeg mensen wiens huidige abonnement goed bevalt en dus nog een tijdje wachten, bv tot het toestel dat ze graag willen uit komt.

Een wijziging via My Vodafone of bv via de post kan een aantal werkdagen nodig hebben om verwerkt te worden. Als er een speciale reden is dat die zsm verwerkt moet worden, bv omdat de factuur anders niet afgeschreven kan worden, dan zou ik even bellen met de klantenservice. Zij kunnen nakijken waarom de wijziging nog niet gedaan is en hem evt ook direct voor je doen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic