Aran

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

abonnement verlengd maar geen extra data gekregen

29 maart ging mijn nieuwe abonnement in, Start L. Hierbij was vermeld dat ik 1GB extra data zou krijgen. hier heb ik ook een SMS over ontvangen. Volgens de SMS zou ik mijn data uiterlijk 3 april krijgen en zou nog een SMS krijgen wanneer deze beschikbaar zou zijn.
Het is nu 10 april en ik heb nog niks ontvangen en op MyVodafone staat ook niet dat ik de extra data heb kegregen
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Aran
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Wat vervelend dat je een sms krijgt dat je recht hebt op 1GB en ook krijgt op 3 april en dat het nu, 10 april, nog niet bij je data staat. Vanuit de Community kan daar niet naar gekeken worden omdat wij klanten onder elkaar helpen en de moderator niet kan kijken vanwege privacy reden (nieuwe wetgeving). Aangezien je al een sms hebt gehad begrijp ik eruit dat Vodafone & Ziggo hebben gezien dat je op hetzelfde adres woont van beide abonnementen en dat het dan ook goed moet gaan.

Ik kan je alleen adviseren om contact op te nemen met de klantenservice van Vodafone of door een chat te starten met iemand van de klantenservice. Deze kunnen in het systeem kijken wat er aan de hand is en waarom je die 1GB er nog niet bij hebt gekregen. Je kan eventueel ook nog een privé bericht sturen via Facebook of Twitter.

Wil je dat doen, dan weet ik zeker dat het wel goed moet komen. Voor de zekerheid plaats ik nog wel even wat extra info, wat eigenlijk niet nodig is omdat je al toezegging hebt gehad. Maar dan heb ik mijn bericht volledig geplaatst 🙂 Neem even contact op met de klantenservice van Vodafone, dan komt het zeker wel goed.


Extra info:
Zodra het abonnement in gaat, gaan de systemen tussen Vodafone en Ziggo synchroniseren. Het is van belang dat beide op exact hetzelfde adres vermeld staan voor de extra's en of KVK nummer (zakelijk).

Daarna wordt er gekeken of je aan de voorwaarden voldoet en eventueel een akkoord gegeven indien er aan alle voorwaarden wordt voldaan. Zie voor alle voorwaarden: www.vodafone.nl/non-stop. Binnen 4 weken worden de extra's dan ook aangesloten als je aan de voorwaarden voldoet.

Zodra het wordt aangesloten, wordt er vanuit ons een sms gestuurd en zie je ook in my Vodafone de dubbele data erbij staan en op je factuur evt de 5 euro korting of 2,50 euro korting (5 euro korting: Red abonnementen na April 2017 aangesloten - 2,50 euro korting: Smart abonnementen na Maart 2019).

Ziggo:

  • Zender pakket en het Veilig Online

In Mijn Ziggo kun je het extra zender pakket aanvragen samen met het veilig online pakket. Dit gaat dan ook via Ziggo.

Je kunt dan ook kiezen uit:

  • Ziggo Sport Totaal: zes premium sportkanalen
  • Ziggo Movies & Series L met o.a. het beste van HBO
  • Ziggo Kids: vijf zenders voor elke leeftijd

Meer hierover lees je hier: https://www.ziggo.nl/vodafone/extras/

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Aran
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Wat vervelend dat je een sms krijgt dat je recht hebt op 1GB en ook krijgt op 3 april en dat het nu, 10 april, nog niet bij je data staat. Vanuit de Community kan daar niet naar gekeken worden omdat wij klanten onder elkaar helpen en de moderator niet kan kijken vanwege privacy reden (nieuwe wetgeving). Aangezien je al een sms hebt gehad begrijp ik eruit dat Vodafone & Ziggo hebben gezien dat je op hetzelfde adres woont van beide abonnementen en dat het dan ook goed moet gaan.

Ik kan je alleen adviseren om contact op te nemen met de klantenservice van Vodafone of door een chat te starten met iemand van de klantenservice. Deze kunnen in het systeem kijken wat er aan de hand is en waarom je die 1GB er nog niet bij hebt gekregen. Je kan eventueel ook nog een privé bericht sturen via Facebook of Twitter.

Wil je dat doen, dan weet ik zeker dat het wel goed moet komen. Voor de zekerheid plaats ik nog wel even wat extra info, wat eigenlijk niet nodig is omdat je al toezegging hebt gehad. Maar dan heb ik mijn bericht volledig geplaatst 🙂 Neem even contact op met de klantenservice van Vodafone, dan komt het zeker wel goed.


Extra info:
Zodra het abonnement in gaat, gaan de systemen tussen Vodafone en Ziggo synchroniseren. Het is van belang dat beide op exact hetzelfde adres vermeld staan voor de extra's en of KVK nummer (zakelijk).

Daarna wordt er gekeken of je aan de voorwaarden voldoet en eventueel een akkoord gegeven indien er aan alle voorwaarden wordt voldaan. Zie voor alle voorwaarden: www.vodafone.nl/non-stop. Binnen 4 weken worden de extra's dan ook aangesloten als je aan de voorwaarden voldoet.

Zodra het wordt aangesloten, wordt er vanuit ons een sms gestuurd en zie je ook in my Vodafone de dubbele data erbij staan en op je factuur evt de 5 euro korting of 2,50 euro korting (5 euro korting: Red abonnementen na April 2017 aangesloten - 2,50 euro korting: Smart abonnementen na Maart 2019).

Ziggo:

  • Zender pakket en het Veilig Online

In Mijn Ziggo kun je het extra zender pakket aanvragen samen met het veilig online pakket. Dit gaat dan ook via Ziggo.

Je kunt dan ook kiezen uit:

  • Ziggo Sport Totaal: zes premium sportkanalen
  • Ziggo Movies & Series L met o.a. het beste van HBO
  • Ziggo Kids: vijf zenders voor elke leeftijd

Meer hierover lees je hier: https://www.ziggo.nl/vodafone/extras/
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je hier nog vragen over Aran?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Geen reactie, topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic