Jejupas

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

abonnement verhoogd en verlengd

Hoi, ik hem mijn abonnement verlengd en verhoogd. Ik ben van red essential naar een red abonnement gegaan. Gaat dit abonnement pas in nadat mijn vorige contract is afgelopen of omdat ik het verhoogd heb gelijk al?  Wanneer je je abonnement tussen door verhoogd gaat het gelijk in. Ik hoop nu eigenlijk ook.

 

Gr Jos 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dat klopt. Een verlenging gaat pas in zodra je huidige abonnement de einddatum heeft bereikt @Jejupas. Thanks @Energieboy!

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Jejupas 
Dit ligt er helemaal aan wat je hebt geregeld met Vodafone. Als je een contract verlenging hebt gedaan dan zal je oude contract eerst nog doorlopen en gaat je nieuwe contract pas in na je oude contract is afgelopen. Heb je bv een NEXT gedaan, dan gaat het abonnement direct in. Dus het ligt er maar net aan wat je hebt gedaan en wat de afspraken zijn met Vodafone 

Kijk in je My Vodafone naar je contract datum en dan zal je zien tot wanneer je contract loopt. Wil je er nog meer zekerheid over hebben, neem dan contact op met de klantenservice van Vodafone, door te bellen of door een chat te starten.

Eventueel zou je ook nog kunnen door een privé bericht te sturen via Facebook  of Twitter. Ook deze mensen kunnen je helpen door in het systeem te kijken en je daarover te informeren. In ieder geval wel veel plezier met je nieuwe abonnement. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Is je nieuwe abonnement inmiddels actief @Jejupas? Was het een verlenging of een aanpassing? 

Jejupas
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Was een verlenging. Maar omdat het ook een verhoging was hoopte ik dat hij gelijk in zou gaan. Maar ik begreep uit het antwoord van energieboy dat het abonnement pas ingaat wanneer mijn vorige afloopt.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dat klopt. Een verlenging gaat pas in zodra je huidige abonnement de einddatum heeft bereikt @Jejupas. Thanks @Energieboy!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic