taralmxxlmxx

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

abonnement veranderen zodat ik internet buiten huis kan gebruiken

Ik heb een abonnement met 1 GB internet, maar mijn oude telefoon is kapot dus ik gebruik nu een oude blackberry van mn vader, maar kan hierop geen internet buiten huis gebruiken. Wat moet ik in mijn abonnement veranderen zodat ik dat wel kan?
3 Reacties 3
RoyV

Gedreven Raadgever
  • 449Posts
  • 9Oplossingen
  • 15Likes
Hey!

Om met een Blackberry te kunnen internetten heb je bovenop je bestaand abonnement nog een Blackberry internet BloX nodig. Die kun je helaas zelf niet activeren. Hier moet je dus voor bellen met 1200.
Ik raad je wel aan om de voorwaarden van deze blox uit te laten leggen! Kan zijn dat deze een een contractuele wijziging met zich mee brengt. Dus kijk even naar de mogelijkheden!

Groet,
Roy

Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes

Wat Roy zegt klopt inderdaad! Het enige waar je wel nog rekening mee moet houden is dat de BlackBerry Service geldig is tot aan de einddatum van je contract. Het is dus bijvoorbeeld niet mogelijk om deze service maar een maandje te activeren.
Wouterstaps

Stamgast
  • 30Posts
  • 2Oplossingen
  • 12Likes
kleine toevoeging: het is met een Blackberry vaak wel mogelijk buitenshuis te internetten zonder Blackberry bundel. Blackberry diensten zoals Ping en Mail werken dan niet. Diensten als de browser en Whatsapp wel. Zorg ervoor dat op het toestel toegang tot 3G is ingeschakeld en test het dan
 
 
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic