Lucaernst9

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

abonnement start niet

ik heb volgens mijn (nieuwe) contract sinds 14 augustus een nieuw abonnement van 20gb, maar het is nu al bijna oktober en dit abonnement is nog steeds niet van start gegaan. Hoe zit dit? Wanneer gaat het wel in?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11836Posts
  • 3479Oplossingen
  • 3099Likes

Hoi @Lucaernst9 
Welkom 🙂

Ben je soms overgestapt naar een nieuw abonnement? Kan het zijn dat je deze hebt aangevraagd op 14 augustus en dat deze pas ingaat op het moment dat je oude contract afloopt? Daar kan nog wel eens een verwarring in ontstaan.

Als je bij je profielinstellingen je gegevens invult dan kan iemand van Vodafone met je mee kijken wat er aan de hand is en je misschien iets meer duidelijkheid geven. Heb nog even geduld, er komt iemand die je kan helpen 🙂

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11836Posts
  • 3479Oplossingen
  • 3099Likes

Hoi @Lucaernst9 
Welkom 🙂

Ben je soms overgestapt naar een nieuw abonnement? Kan het zijn dat je deze hebt aangevraagd op 14 augustus en dat deze pas ingaat op het moment dat je oude contract afloopt? Daar kan nog wel eens een verwarring in ontstaan.

Als je bij je profielinstellingen je gegevens invult dan kan iemand van Vodafone met je mee kijken wat er aan de hand is en je misschien iets meer duidelijkheid geven. Heb nog even geduld, er komt iemand die je kan helpen 🙂

Lucaernst9
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik zal er naar kijken, bedankt!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic