dion8

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

abonnement - samenvoegen?

hallo ,

 

mijn vriendin wilt graag nieuwe klant worden bij vodafone. 

ik heb al een abonnoment zou je mij meer kunnen vertellen over het samen voegen van 2 abbonomenten ?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes

Hoi @dion8 ,

 

Van harte welkom op het Vodafone forum! Goed dat je dit even checkt op hef forum .

 

Deze pagina zal je veel meer vertellen over het samenvoegen van je abonnement en de extra voordelen die je daardoor ontvangt.

 

Mocht je nog vragen hebben, twijfel niet en vraag gerust.

Bekijk in context

2 Reacties 2
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes

Hoi @dion8 ,

 

Van harte welkom op het Vodafone forum! Goed dat je dit even checkt op hef forum .

 

Deze pagina zal je veel meer vertellen over het samenvoegen van je abonnement en de extra voordelen die je daardoor ontvangt.

 

Mocht je nog vragen hebben, twijfel niet en vraag gerust.

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @dion8 . Welkom hier!

Kijk, wat een slimme vriendin heb jij. Natuurlijk willen we haar graag verwelkomen bij Vodafone!

Hebben jullie al de abonnementen bekeken? Al gezien wat voor jullie het beste abonnement is? Dat kan bijvoorbeeld een Red Together abonnement zijn, waardoor je samen een grote datapot deelt, maar een los abonnement kan natuurlijk passender zijn. 

Ik stuur je sowieso even een linkje per mail, waarop een mooie aanbieding staat. Mochten jullie het al weten, kan het via die link (met dus een extra korting) besteld worden. Hebben jullie meer specifieke informatie nodig, dan horen we het natuurlijk ook graag ^^.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic