jordylammers

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

abonnement overzetten op nieuwe mobiel

Geachte Vodafone,

Ik heb sinds 2 weken mijn nieuwe mobiel(htc one) en ben er erg tevreden over. Alleen ik kan nog steeds niet bellen en smsen omdat ik mijn abonnement over moet zetten op de nieuwe simkaart die ik met de telefoon mee geleverd kreeg. Ik heb de geautomatiseerde klantenservice gebeld (0800-1258) en de gegevens doorgegeven maar hij doet het nog steeds niet. Dit zou kunnen zijn omdat mijn vorige mobiel op mijn vaders naam stond en dat is als het goed is nu overgezet, maar de gegevens die ik door geef aan de klantenservice worden niet geaccepteerd.

Groetjes Jordy Lammers
1 Reactie 1
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hoi Jordy,

Wat een lastig probleem. Het is alleen lastig om dit op te lossen via het Forum, omdat we op deze manier geen gegevens kunnen overleggen. Neem even contact op via Twitter of Facebook, dan kijken we wat we kunnen doen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic