Beste
Steven, donderdag heb ik met uw collega Ger gechat. Tevens parallel via Facebook messenger een reactie van uw collega Nils ontvangen. Daarnaast zojuist een mail van de klantenservice dat een reactie op mijn klacht langer dan 5 dagen zal duren.
Zowel Ger als Nils geven aan dat het abonnement niet opgezegd kan worden. Afgelopen woensdag uw collega van opzeggingen aan de lijn die het ook niet kon opzeggen, maar vond dat ik goede redenen had om dat via het klachtenformulier te bewerkstelligen.
Ik zie Vodafone als Ziggo en vv. Geen onderscheid. Door de actie van de één, in dit geval Ziggo, ben ik genoodzaakt om niet meer bij Vodafone te blijven. Het is daarom krom dat wanneer ik bij Ziggo opzeg het prijsvoordeel niet meer geldt.
Parallel heb ik donderdag Ziggo gebeld en een aanpassing in m’n abonnement gedaan; dat kon zonder consequenties vanwege de prijsverhoging tot 30-06. Maar weet wel: ik ga door deze aanpassing er op achteruit qua kanalen en beeld!
Maar m’n abonnement bij T-mobile loopt vandaag af, die nu achteraf gezien veel en veel voordeliger is dan die bij Vodafone. Allemaal vanwege de prijsverhoging bij uw Ziggo.
Ik ben puur vanwege kosten, de prijs, de kosten, overgestapt van T-mobile naar Vodafone. Maar jammer genoeg zit ik nu TWEE jaar vast aan Vodafone, met het gevolg dat als ik bij Ziggo wegga ik helemaal de hoofdprijs ga betalen.
Het is al met al krom, klopt niet, niet integer, en als klant heb je het recht om op te stappen vanwege acties van uw interne partner. Zeker omdat mijn abonnement pas op 29-06 bij Vodafone ingaat!