vodafoneibagger

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

abonnement ontbinden

geachte vodaflop,
 
ik kan eigenlijk niet meer netjes tegen jullie zijn vanwege jullie enorm slechte service,als je het al service mag noemen..
mij is afgelopen vrijdag (16 november) toegezegd door de afdeling loyaliteit dat ik per direct mijn abonemennten mocht ontbinden kosteloos en met nummerbehoud.
om niet al te moeilijk te doen gaf ik zelf nog wat speling in de tijd en zou mijn nieuwe kpn abonemenneten vandaag (20 november) laten ingaan.
maar zoals standaard is er nog steeds niks gebeurd....
doet vodaflop dit doelbewust???
vodaflop houd er vast van om iedere keer negatief in het programma RADAR te komen?!
doe jullie werk en erken je fouten en geef onmiddelijk me nummers vrij,dank u
5 Reacties 5
MirandaS

Gedreven Liefhebber
  • 37Posts
  • 2Oplossingen
  • 2Likes
Hoi vodafoneibagger,

vervelend dat je er toezeggingen zijn gedaan en niet na zijn gekomen.
Ik kan je klacht helaas niet via het forum behandelen, daar het niet mogelijk is om via het forum persoonlijke berichten te ontvangen met je gegevens.
Ik wil je verzoeken om via de social media site's (Facebook) een privébericht te sturen met daarin je 06 nummer, naam, adres, klantnummer, geboortedatum en laatste 4 cijfers van je rekeningnummer. Geef ook even aan dat je al een bericht op ons forum geschreven hebt. We zullen je dan via de social media site behandelen.

Verder een vriendelijk verzoek om je gebruikersnaam te wijzigen. Het klinkt niet zo netjes en daarbij is het niet de beste manier om op ons forum aandacht te trekken. 😉



melvintje

Raadgever
  • 241Posts
  • 5Oplossingen
  • 38Likes
Inderdaad, je mag dan wel boos of teleurgesteld zijn, maar dan hoef je alsnog niet zo te doen tegen ze. fouten kunnen gebeuren, ik ben het er wel mee eens dat de klantenservice(telefonisch niet al te best is) maar via facebook helpen ze je echt wel, Stuur dus een prive bericht naar Vodafone nederland

https://www.facebook.com/VodafoneNL?fref=ts

Met al je gegevens en ze helpen je zo snel mogelijk en het beste ook
jovamu

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik sluit een nieuw abonnement af op 30 juni om te beschikken over een smartphone. de week erna verzeker ik de smartphone (THC) bij vodafoonverzekering. Dat doe ik online en scan de benodigde gegevens en verzend ze via mail. Geen antwoord. Op 13 juli valt de smartphone en het glas is totaal versplinterd. Omdat ik op 15 juli op vakantie ga naar italie, gebruik ik maar mijn oude nokia en neem mijn laptop mee op vakantie. Ergens midden in de vakantie in Toscane lees ik het bericht dat mijn smartphone verzekerd is! Geweldig toch. Na thuiskomst meld ik dus de schade. Ik verneem weken niets meer. Ik denk: maar eens even bellen. Op een zondag. Wat krijg ik te horen? mijn: afgewezen, wegens te laat aangeven van de schade?? blijkbaar 10 dagen. Samen met de medewerker dien ik een verweer in. Kan 10 dagen tot 4 weken duren voordat er een reactie komt, wordt me gemeld., Schade wel melden binnen 10 dagen?
Ik hoor niets meer dus na meer dan 10 dagen bel ik zelf met de verzekering vanuit belgie, inmiddels ben ik verhuisd over de grens, dus de kosten zijn ook nog hoger. Ik krijg van de juffrouw (Marina) te horen, dat mijn claim weer is afgewezen. Waarom weet zij dat wel en ik dus niet?
De maat is vol. Ik wil per direct mijn abonnement bij Vodafoon beëindigen en de verzekering online opzeggen. Volgens een keuzemenu bij de verz. mij kan dat via keuze 5, volgens de juffrouw moet er een brief gaan naar een adres in Maastricht. Ze wil me wel doorverbinden met de vodafoonklantenservice. Oke. Ik sta meer dan een half uur in de wacht!!!!! Op het internet zie ik een nummer dat je vanuit het buitenland kunt bellen. Ik bel dus opnieuw. Weer in de wacht. De site geeft echter aan dat de gemiddelde wachttijd 58 seconden is. Wat is dit voor een zooitje.
Vanmiddag ga ik dus maar naar de vodafoonwinkel in Maastricht. Hier kap ik dus per direct mee.
jovamu
jovamu

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Oh ja voor de duidelijkheid. Ik voel me als een soort oplichter bejegend door deze mensen. Geen reacties ontvang je. Wat denken deze mensen wel met wie ze van doen hebben? Onmondige tieners of zo? Ik ben 64 jaar.
mvg
J. van Mulken

Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Hi Jovamu,

Dat is natuurlijk geen fijne situatie! Dit is echter niet iets waar wij je via het forum mee kunnen helpen. Het forum is namelijk voor- en door klanten zodat forummers elkaar kunnen helpen. In jouw geval is het toch het beste als je contact opneemt met onze klantenservice zodat zij het voor je kunnen nakijken. Langs de winkel gaan kan natuurlijk ook! Hopelijk kunnen ze je daar verder helpen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic